سخت‌افزار

بایواستار مادربرد H310MHP با فرم فاکتور Micro ATX را عرضه می‌کند

بایواستار مادربرد H310MHP با فرم فاکتور Micro ATX را عرضه می‌کند

کمپانی BIOSTAR از جدیدترین مادربرد سری H310 خود تحت عنوان H310MHP رونمایی کرد. این مادربرد از طراحی جمع‌وجور Micro ATX بهره برده و از جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتم و نهم خانواده‌های Core، Pentium و Celeron اینتل پشتیبانی می‌کند. مادربرد جدید بایواستار برای کاربرانی که قصد راه‌اندازی یک سیستم سرگرمی خانگی را دارند گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

این مادربرد همچنین برای کارمندان اداری و کاربران خانگی که به ویژگی‌های سطح بالای مادربردهای پرچمدار نیازی ندارند نیز گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. مادربرد Micro ATX جدید بایواستار به لطف طراحی مناسب و کارآمد تقریبا در اکثر کیس‌های کامپیوتر به آسانی جای گرفته و گزینه‌های ارتباطی بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مادربرد از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 با حداکثر سرعت 2666 مگاهرتزی پشتیبانی نموده و گزینه‌های ارتباطی آن شامل یک پورت GbE LAN، پورت HDMI با پشتیبانی از وضوح تصویر 4K و 6 پورت USB می‌شود. سیستم انتقال برق 5 فاز با اتصال 8 پین برق پردازنده در طراحی مادربرد H310MHP به شما این اطمینان را می‌دهد که پردازنده رده بالای شما و سایر قطعات در بهترین سطح خود کار خواهند کرد.

چیپست H310 اینتل از سوکت 1151 و پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core پشتیبانی نموده و ضمن ارایه عملکردی مناسب، پهنای باند و پایداری بالاتری را نیز فراهم می‌کند. پنل I/O مادربرد جدید بایواستار از درگاه‌های اتصال ضروری و کارآمد برای استفاده روزمره برخوردار بوده و شامل یک پورت PS/2 برای اتصال ماوس یا کیبورد، یک پورت VGA، یک پورت HDMI، یک پورت شبکه GbE LAN، دو پورت USB 3.1 نسل اول، چهار پورت USB 2.0 و سه جک صوتی می‌شود.

مادربرد BIOSTAR H310MHP در واقع جدیدترین مادربرد مبتنی بر چیپست H310 اینتل است که توسط این کمپانی عرضه شده و علیرغم ابعاد جمع‌وجور امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید