سخت‌افزار

تجربه صفحه نمایشگر داخلی با منابع تغذیه سری AORUS P گیگابایت

تجربه صفحه نمایشگر داخلی با منابع تغذیه سری AORUS P گیگابایت

سرانجام کمپانی گیگابایت از جدیدترین نسل منابع تغذیه پرچم‌دار خود با عنوان سری AORUS P به‌صورت رسمی رونمایی کرد. این اقدام کمپانی سرشناس و قدرتمند گیگابایت خط محصولاتی جامع و کاملی را برای علاقه‌مندان به نام تجاری آئورس به ارمغان آورده و قطعاتی از جمله مادربرد، کارت گرافیک، حافظه اصلی، درایو اس‌اس‌دی، سیستم کولینگ و اکنون منبع تغذیه را در پیش روی کاربران قرار داده است.

منابع تغذیه سری AORUS P کمپانی گیگابایت که روبان افتتاح آن با معرفی مدلی با توان خروجی 1200 وات تحت عنوان AORUS P1200W بریده شده است قدرت بسیار قابل توجهی را برای بسیاری از کاربری‌های مختلف به ارمغان آورده است، اما ویژگی جذاب و جاذب محصول توان خروجی آن نمی‌باشد! منبع تغذیه P1200W کمپانی گیگابایت با برخورداری از یک صفحه نمایشگر چهار اینچی تمام رنگی طراحی و توسعه پیدا کرده و قادر است تا وضعیت عواملی همچون ولتاژ ورودی، میزان توان در حال مصرف، حرارت کنونی و … را به‌صورت کاملاً بلادرنگ و زمان حقیقی به نمایش درآورد. علاوه بر آن امکان اتصال به بسترهای نرم‌افزاری از طریق هدر داخلی یو‌اس‌بی جهت فراهم آوردن قابلیت نمایش تقریباً هر محتوایی بر روی صفحه نمایشگر نیز میسر شده است.

منبع تغذیه AORUS P1200W کمپانی گیگابایت که در حال حاضر یکی از منحصر به فردترین محصولات تاکنون عرضه شده به شمار می‌رود درست همانند تمامی دیگر رقیبان همرده خود از یک ریل +12V برخوردار می‌باشد، پشتیبانی از استاندارد 80 Plus Platinum را به ارمغان آورده است؛ طراحی آن بر مبنای متد سویچینگ DC-to-DC انجام پذیرفته و از ساختار کاملاً ماژولار به همراه خازن‌های تمام ژاپنی بهره می‌برد. فرآیند خنک‌سازی منبع تغذیه به‌وسیله یک فن 140 میلی‌متری با بلبرینگ دوگانه انجام می‌پذیرد که در توان خروجی کمتر از 240 وات به‌صورت کامل از حرکت باز ایستاده و تا زمان بارگذاری توان به 720 وات با بیست درصد سرعت شروع به چرخش می‌نماید. از جمله کابل‌های اتصالی می‌توان به یک کانکتور 24 پین ATX، دو کانکتور 4+4 پین EPS، ده کانکتور 6+2 پین PCIe، شانزده کانکتور SATA و چهار کانکتور مولکس اشاره کرد. قیمت محصول هنوز از جانب سازنده مشخص نشده است.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید