سخت‌افزار

آیا تراشه گرافیکی وگا 20 در بنچمارک عنوان Final Fantasy XV دیده شده است؟

amd-vega20-gpu-1

اگر شما نیز تاکنون به تعقیب اخبار موجود پیرامون حوزه فناوری اطلاعات و سخت‌افزارهای نیمه هادی پرداخته باشید، حتماً مستحضر هستید که تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی بسیار مورد انتظار وگا 20 که تاکنون دست‌خوش تاخیرات و مشکلات گوناگونی قرار گرفته است برای عرضه زمانی در سال آینده میلادی در حال آماده‌سازی می‌باشد، اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی در خصوص تراشه قدرتمند فوق منتشر شده و توسعه آن با قوت بسیار فراتری همراه شده است.

جدیدترین بررسی‌های انجام شده حکایت از آن دارند که یک کارت گرافیک تازه‌نفس به شماره شناسایی سخت‌افزاری 66AF:C1 در بنچمارک‌های عنوان Final Fantasy XV به نمایش در آمده است که با احتمال تقریباً فراوانی انتظار می‌رود که تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی وگا 20 باشد. تاریخ عرضه سخت‌افزار قدرتمند مذکور برای زمانی در سال آینده میلادی در نظر گرفته شده و لذا مشاهده بنچمارک‌هایی از آن در پیرامون عناوین مختلف محتمل می‌باشد.

تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی وگا 20 تاکنون در نقطه مرکز بسیاری از بحث‌های مختلف قرار داشته و اطلاعات گوناگونی نیز از آن منتشر شده‌اند. وگا 20 در حالت کلی تراشه‌ای بیست نانومتری به شمار می‌رود که زیرساخت آن بر پایه معماری فعلی وگا توسعه یافته است. خبر فوق توسط رسانه Videocardz منتشر شده و نتیجه‌گیری نهایی در خصوص آن نیز توسط آن‌ها صورت گرفته است، اما نباید فراموش کرد که احتمال عدم صحت آن نیز کاملاً مطرح بوده و نباید سطح انتظارات موجود را هم‌اکنون با افزایش بسیاری همراه ساخت، اما آنچه کاملاً آشکار است، شماره شناسه سخت‌افزاری 66AF:C1 متعلق به تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی وگا 20 می‌باشد.

تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی وگا 20

بدون شک تراشه شتاب‌دهنده گرافیکی وگا 20 پس از عرضه در زمره پردازشگرهای بسیار قدرتمند نسل خود قرار گرفته و با رقابت با دیگر محصولات هم‌رده خود افتخارآفرینی‌های چشمگیر و گسترده‌ای را تحت نام خود به ثبت می‌رساند.

منبع: Guru3D

دیدگاهتان را بنویسید