سایر گجت‌ها

اپل هفته آینده چهار کامپیوتر مک جدید را معرفی خواهد کرد

اپل

کمپانی اپل به طور رسمی تایید کرد که در تاریخ 30 اکتبر یک رویداد مهم را برگزار می‌کند. این غول کوپرتینویی البته هنوز اعلام نکرده که در این رویداد چه اتفاقاتی را باید انتظار داشته باشیم، اما براساس شایعات مختلفی که در طی چند هفته گذشته در فضای اینترنت منتشر شده‌اند احتمال اینکه اپل آیپدهای جدید را معرفی کند بسیار زیاد است.

اما ظاهرا آیپد تنها خانواده محصولات اپل نیست که در جریان این رویداد رونمایی خواهند شد، در واقع شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهند در رویداد 30 اکتبر این کمپانی می‌توان انتظار کامپیوترهای مک جدید را هم داشت.

براساس اطلاعاتی که در بانک اطلاعاتی EEC منتشر شده، شماره مدل چندین کامپیوتر مک جدید رویت شده است. Apple چندی پیش لپ‌تاپ‌های مک‌بوک‌ پرو خود را بروزرسانی کرد و به همین دلیل کمی بعید به نظر می‌رسد که در این رویداد نیز شاهد مک‌بوک پرو جدیدی باشیم. اما در عوض انتظار داریم اپل خانواده محصولات iMac ،MacBook Air ،MacBook و احتمالا Mac Mini را بروزرسانی کنند.

این حدس و گمان از آنجا نشات می‌گیرد که مدت نسبتا زیادی است که هیچ محصول جدیدی در این سری‌ها عرضه نشده‌اند. براساس شایعاتی که اخیرا در فضای اینترنت منتشر شده است، شانس اینکه یک مک‌بوک ارزان قیمت مک‌بوک را از سوی اپل شاهد باشیم نیز وجود دارد. همچنین در این رویداد تمرکز اصلی بر روی تبلت‌های جدید آیپد خواهد بود که براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده از زبان طراحی کاملا جدیدی بهره برده و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند Face ID و یک پورت USB-C به جای پورت لایتنینگ را ارائه می‌دهند.

در هر صورت این طور به نظر می‌رسد که رویداد 30 اکتبر برای اپل و البته طرفدارانش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که به فصل تعطیلات نزدیک می‌شویم و طبیعتا اپل قصد ندارد این فرصت عالی را برای فروش هر چه بیشتر تولیداتش از دست بدهد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید