سخت‌افزار

ترنسند از فلش مموری مقاوم JetFlash 910 رونمایی کرد

ترنسند از فلش مموری مقاوم JetFlash 910 رونمایی کرد

کمپانی Transcend یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه تولید محصولات ذخیره‌سازی و چندرسانه‌ای محسوب می‌شود. این کمپانی به تازگی از فلش مموری جدید خود تحت عنوان JetFlash 910 رونمایی کرد. این درایو یواس‌بی از عملکرد بسیار عالی و همچنین قابلیت دوام مناسبی برخوردار بوده و در عین حال ابعاد جمع و جوری نیز دارد.

این فلش درایو از جدیدترین فناوری 3D NAND بهره می‌برد که حداکثر سرعت خواندن و نوشتن 420MB/s و 400MB/s را ارائه نموده و دوام آن نیز به اندازه 3000 سیکل P/E (معادل حافظه‌های فلش MLC NAND) است. به لطف ظرفیت حداکثر 256 گیگابایتی، JetFlash 910 برای ذخیره‌سازی تعداد زیادی ویدیو با کیفیت 4K و یا تصاویری با وضوح بسیار بالا مناسب بوده و تبادل این اطلاعات نیز خیلی سریع انجام خواهد شد.

بدنه آلومینیومی سبک به همراه پوشش سند بلاست، نه تنها ظاهری جذاب به این فلش مموری داده‌اند بلکه دوام آن را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهند. با توجه به طول عمر 10 برابر بهتر نسبت به یک فلش مموری مبتنی بر حافظه TLC، جت‌فلش 910 می‌تواند گزینه‌ای امن و بی‌دردسر برای جابجایی اطلاعات به حساب آید.

ترنسند از فلش مموری مقاوم JetFlash 910 رونمایی کرد

علاوه بر این، با توجه به ظرفیت و سرعت ذخیره‌سازی بالای این فلش مموری، امکان استفاده در دوربین‌ داشبورد اتوموبیل‌ها و یا سیستم‌های نظارتی نیز وجود دارد. JetFlash 910 از رابط اتصال جدید USB 3.1 Gen 1 بهره می‌برد که سرعت جابجایی اطلاعات تا حداکثر 420 مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این یعنی یک فایل 4 گیگابایتی تنها در 15 ثانیه یا کمتر جابجا خواهد شد. فلش مموری جدید ترنسند از فایل فرمت FAT32 بهره برده و برای ذخیره‌سازی یا جابجایی فایل‌های حجیم 4K یا 8K نیز ایده‌آل است.

پکیج نرم‌افزاری Transcend Elite این کمپانی نیز با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید سازگاری کامل داشته و کاربر با استفاده از آن می‌تواند کارهایی از قبیل پشتیبان گیری، بازگردانی اطلاعات، رمزنگاری روی اطلاعات و پشیبان گیری در فضای ابری را انجام دهد.

منبع: techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید