سخت‌افزار

کمپانی توشیبا به دنبال خرید بخش کسب و کار درایوهای جامد کمپانی LITE-ON است

کمپانی توشیبا به دنبال خرید بخش کسب و کار درایوهای جامد کمپانی LITE-ON است

شرکت هدلینگ توشیبا مموری که در آینده‌ای نزدیک به شرکت هلدینگ Kioxia تغییر نام می‌دهد در جدیدترین بیانیه منتشره از جانب خود در تاریخ یکم اکتبر سال 2019 میلادی از عقد قرارداد رسمی با کمپانی LITE-ON جهت خرید بخش کسب و کار درایورهای جامد این شرکت پرده برداشت. مبلغ ارائه شده جهت خرید برابر با 165 میلیون دلار آمریکا بوده و انتظار می‌رود تا فرآیند واگذاری تا نیمه اول سال 2020 به پایان برسد. علاوه بر آن ایجاد برخی از تغییرات در قرارداد و تصویب نظارتی ممکن است به‌عنوان بخشی از فرآیند واگذاری انجام پذیرد که این مهم می‌تواند در نتیجه نهایی تأثیرگذار باشد.

کمپانی LITE-ON یکی از تأمین‌کنندگان فعال درزمینهٔ طراحی و تولید محصولاتی همچون درایوهای نوری، ذخیره‌سازهای دائمی اطلاعات، تراشه‌های نیمه هادی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد. کمپانی لایت آن و توشیبا مموری از تعهد مشترکی نسبت به کیفیت، نوآوری و تعالی تولید برخوردار بوده و رضایت مصرف‌کنندگان را در اولویت خود قرار داده‌اند. با هم‌افزایی فرهنگی و تجربه کمپانی لایت آن در حوزه حافظه‌های جامد برای رایانه‌های شخصی و پایگاه‌های داده، کمپانی توشیبا فرآیند خرید این شرکت را به‌عنوان یک فرصت مهم جهت تقویت چشمگیر کسب و کار درایوهای جامد خود می‌بیند. آقای Nobuo Hayasaka، رئیس اجرایی و مدیرعامل شرکت هلدینگ توشیبا مموری در این باره گفته است:

“کسب و کار کمپانی لایت آن در حوزه درایوهای جامد یک تناسب سازگار با کمپانی توشیبا جهت گسترش تمرکز ما در صنعت حافظه‌های مذکور به شمار می‌رود. خرید شرکت فوق یک مالکیت هیجان‌انگیز برای ما محسوب می‌شود، زیرا دست بالاتر برای ما جهت پاسخ‌گویی به نیازمندی‌های پیوسته در حال گسترش بازار رایانه‌های شخصی و دیتاسنترها به درایوهای جامد توسط بسترهای ابری را فراهم می‌آورد.”

کمپانی توشیبا درتلاش است تا از نوآوری‌های برتر کمپانی لایت آن به‌عنوان یک اهرم فشار جهت حفظ جایگاه خود در بازار حافظه‌های جامد و درایوهای ذخیره‌ساز دائمی اطلاعات استفاده نماید.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید