سخت‌افزار

عرضه حتمی و قریب‌الوقوع گوشی موبایل POCO X4 5G

عرضه حتمی و قریب‌الوقوع گوشی موبایل POCO X4 5G

گوشی موبایل POCO X4 5G به شماره مدل 2201116PG چندی پیش در پلتفرم SIRIM کشوری مالزی در ماه ژانویه سال جاری میلادی مشاهده شده است، حال به‌تازگی همان دستگاه با مشخصات یکسان توسط کمیسیون ملی صدا و سیما و ارتباطات کشور تایلند که به اختصار تحت عنوان NBTC شناخته می‌شود تائید شده است. این مشخصات نشان‌دهنده آن هستند که عرضه تلفن همراه هوشمند مورد بحث به بازار ممکن است به زودی و در ماه جاری انجام پذیرد.

گزارش‌های مختلف حکایت از آن دارند که این گوشی موبایل ممکن است در حقیقت ریبرندی از نسخه جهانی اسمارت‌فون Redmi Note 11 Pro 5G باشد. همانطور که پیشتر در عرضه تلفن‌های همراه هوشمند تحت برند Redmi-POCO شاهد بوده‌ایم، این نسخه نیز ممکن است با طراحی ویژه قاب پشتی و تغییرات نسبت به مدل Redmi طراحی و روانه بازار شود تا تمایزی بین دستگاه‌های مختلف برقرار باشد. اگرچه مشخصات فنی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما این احتمال وجود دارد که گوشی موبایل POCO X4 5G با یک صفحه نمایشگر 6.67 اینچی مبتنی بر پنل S-AMOLED با وضوح تصویر +FHD و فرکانس 120 هرتز توسعه پیدا نماید. پیکربندی سنسورهای دوربین شامل یک حسگر 16 مگاپیکسلی سلفی در قسمت جلویی به همراه سنسورهای 108 مگاپیکسلی (دوربین اصلی)، 8 مگاپیکسلی (دوربین فوق عریض) و 2 مگاپیکسلی (دوربین ماکرو) بر روی قاب پشتی باشد. علاوه بر آن احتمال عرضه دستگاه بر مبنای سیستم‌عامل آندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 نیز بسیار محتمل است.

چیپست Snapdragon 695 به عنوان قلب تپنده گوشی موبایل به فعالیت خواهد پرداخت. از جمله دیگر مشخصات فنی احتمالی تلفن همراه هوشمند تازه‌نفس مورد بحث می‌توان به حداکثر هشت گیگابایت حافظه اصلی LPDDR4X، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی‌آمپری، توان 68 واتی فناوری شارژ سریع، اسپیکر دوگانه، حسگر اثرانگشت جانبی و پشتیبانی از شکاف کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید