سخت‌افزار

پشتیبانی گوشی موبایل Redmi K50 Gaming Edition از موتور انحصاری IO Turbo

پشتیبانی گوشی موبایل Redmi K50 Gaming Edition از موتور انحصاری IO Turbo

پس از رونمایی از تاریخ عرضه گوشی موبایل Redmi K50 Gaming Edition و آشکار ساختن طراحی آن، کمپانی شیائومی اکنون به ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تازه‌ترین اسمارت‌فون مخصوص گیمینگ خود از طریق انتشار سری پست‌هایی پرداخته است. جدیدترین تیزر منتشره جزئیات بیشتری را در مورد سرعت خوانش و نوشت دستگاه فاش کرده است که در نوع خود جالب توجه می‌باشند.

گوشی موبایل Redmi K50 Gaming Edition کمپانی شیائومی با پشتیبانی از موتور خوانش و نوشت انحصاری تحت عنوان “IO Turbo” روانه بازار خواهد شد. طراحی این موتور با بازسازی کامل معماری خواندن و نوشتن اطلاعات انجام پذیرفته و راهکار سنتی تک رشته اکنون به حالت چند رشته‌ای ارتقا پیدا کرده است تا مشکلات مربوط به گلوگاه تا حدود بسیار زیاد رفع شوند. بر طبق ادعای کمپانی شیائومی، این بهبود افزایش 100 درصدی سرعت خارج نمودن فایل‌ها از حالت فشرده و 300 درصدی کپی اطلاعات را به دنبال خواهد داشت. تلفن همراه هوشمند Redmi K50 Gaming Edition با پشتیبانی از حافظه رم پیشرفته LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 قادر است تا “کاربران خود را با محدودیت‌های کارایی به چالش بکشد.”

گوشی موبایل مورد بحث همراه با پردازشگر Snapdragon 8 Gen1 روانه بازار شده و پشتیبانی از فناوری رندر متغیر وضوح تصویر (VRS) را نیز ارائه داده است. یکی دیگر از بهبودهای جالب توجه تغییر بنیادی در پنج ماده اولیه سیستم حرارتی می‌باشد که گستردگی آن‌ها طراحی اسمارت‌فون، رسانایی گرمایی، انتقال حرارت VC و انتشار گرمایی گرافیت را پوشش داده است. این گوشی موبایل می‌تواند به عنوان اولین دستگاه در سری متنوع و گسترده Redmi K50 مطرح باشد.

منبع: Gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید