موبایل

پوستر جدیدی از سری اسمارت‌فون‌های Redmi K50 منتشر شد

پوستر جدیدی از سری اسمارت‌فون‌های Redmi K50 منتشر شد

کمپانی شیائومی به‌تازگی از سری اسمارت‌فون‌های Redmi K50 Pro ،Redmi K50 و +Redmi K50 Pro خود رونمایی کرده و تاریخ عرضه آن‌ها را هفدهم مارس سال جاری میلادی در کشور چین در نظر گرفته است. روز گذشته پوستری از تلفن‌های همراه هوشمند تازه‌نفس این سری منتشر شده و پیکربندی دوربین دستگاه را به نمایش درآورده است، حال در پوستر دیگری که اخیراً در سطح اینترنت مشاهده شده است، طراحی قاب پشتی محصولات قابل مشاهده می‌باشد.

در تصویر درج شده در ادامه نسخه رنگی “پر سیاه” از سری گوشی‌های موبایل Redmi K50 کمپانی شیائومی به نمایش درآمده است. در قسمت بالا سمت چپ اسمارت‌فون ماژول سه‌گانه دوربین قرار گرفته و وظیفه عملکرد لنز اصلی بر عهده یک سنسور 108 مگاپیکسلی گذاشته شده است. در قیمت زیرین ماژول نوار فلاش قابل مشاهده می‌باشد که به نظر می‌رسد یک واحد دوگانه ال‌ای‌دی در داخل آن جا خوش کرده است. لبه راستی دستگاه نیز میزبانی کلیدهای پاور و تنظیم میزان بلندی صدا را بر عهده دارد.

این احتمال وجود دارد که سه‌گانه گوشی‌های موبایل Redmi K50 کمپانی شیائومی از طراحی مشابه با یکدیگر در بخش قاب پشتی برخوردار باشند. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه اصلی دستگاه نیز از سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین بهره خواهد برد یا خیر، اما گزارش‌های گوناگون حکایت از آن دارند که نسخه +Redmi K50 Pro از این حسگر با قابلیت پشتیبانی از فناوری OIS برخوردار بوده، اما نسخه Redmi K50 فاقد قابلیت OIS خواهد بود. قسمت پایینی دستگاه از یک الگوی کریستالی برخوردار خواهد بود که هنگام عبور نور درخشیده و زیبایی خاصی را به تلفن همراه خواهد بخشید. طراحی قاب جلویی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و رندری از آن منتشر نشده است، اما آسیاب شایعات اشاره به صفحه نمایشگر AMOLED با دوربین سلفی در قسمت میانی دستگاه دارد. در انتها باید خاطر نشان کرد که گوشی‌های موبایل K50 Pro ،K50 و +K50 Pro به ترتیب با چیپست‌های Dimensity 8100 ،Snapdragon 870 و Dimensity 9000 روانه بازار شده و نسخه پرو پلاس از شارژ سریع 120 واتی نیز برخوردار خواهد بود (شارژ سریع در دو مدل دیگر به 67 وات محدود شده است).

منبع: Gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید