سخت‌افزار

با لنز UHD-DIGISUPER 122 کانن، اجسام را تا 122 برابر بزرگ‌نمایی کنید!

با لنز UHD-DIGISUPER 122 کانن، اجسام را تا 122 برابر بزرگ‌نمایی کنید!

اگر اخیراً به تعقیب اخبار موجود پیرامون حوزه دوربین‌های فیلم‌برداری پرداخته باشید، حتماً مطلع هستید که کمپانی محبوب کانن در طی روزهای اخیر از محصول UHD-DIGISUPER 122 خود به‌صورت رسمی رونمایی کرده است، اما مشاهده لنزی به قدرتمندی محصول فوق از نزدیک افتخاری است که اغلب اوقات نصیب افراد بسیاری نمی‌شود.

لنز تصویر برداری UHD-DIGISUPER 122 کمپانی کانن اخیراً در طی نمایشگاه Inter Bee 2018 توکیو مشاهده و برخی از جزئیات رسمی آن توسط علاقه‌مندان کشف شده است. از منظر فنی، دریچه لنز مذکور می‌تواند در محدوده 8.2 تا 1000 میلی‌متر باز و بسته شود که از تقسیم آن بر فاکتور 8.1 به رقم 121.05 رسیده و لذا این مهم مستقیماً نمایانگر آن می‌باشد که لنز نوری مذکور قادر است تا اجسام موجود در دید راس خود را تا 122 برابر بزرگ‌نمایی کند. مقدار پیش‌فرض دیافراگم محصول نامبرده برابر با f/1.7 تا f/5.0 بوده و از وزنی برابر با 26 کیلوگرم برخوردار می‌باشد.

حجم و وزن دوربین‌های فیلم‌برداری یکی از اصلی‌ترین دلایل موجود جهت افزایش پتانسیل بزرگ‌نمایی آن‌ها محسوب می‌شوند، زیرا اغلب اوقات تجهیزات در مکانی ثابتی قرار داشته و لذا ثبت و ضبط جزئیات بدون نیاز به تغییر موقعیت دوربین نیازمند قدرت فراوانی در امکان بزرگ‌نمایی آن می‌باشد.

UHD-DIGISUPER 122

لنز نوزی UHD-DIGISUPER 122 کمپانی کانن در حالت کلی جدیدترین تکامل موجود در خط محصولاتی UHD-DIGISUPER به شمار رفته و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود انعطاف‌پذیری فراوانی را برای کاربران فراهم آورده است. بر طبق گفته کمپانی کانن، عملیات ارسال محصولات خریداری شده در انتهای آوریل سال 2019 میلادی انجام می‌پذیرد. علاوه بر آن قیمت لنز تصویر برداری مذکور هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است، اما بدون شک از برچسب بسیار بالایی برخوردار بوده و امکان سفارش آن از طریق فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی نظیر آمازون نیز امکان‌پذیر نمی‌باشد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید