سخت‌افزار

کمپانی CHERRY ماوس MW 8 ADVANCED خود را معرفی کرد

کمپانی CHERRY ماوس MW 8 ADVANCED خود را معرفی کرد

کمپانی CHERRY، پیشرو در زمینه طراحی و توسعه دستگاه‌های ورودی و خروجی کامپیوتر محصول زیبای MW 8 ADVANCED خود را در معرض نمایش قرار داد. سخت‌افزار ماوس بیسیم معرفی شده نه تنها ویژگی‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای را با خود به ارمغان می‌آورد، بلکه در جهت رسیدن به بالاترین استانداردهای روز دنیا نیز مورد طراحی و توسعه قرار گرفته است. محصول MW 8 ADVANCED قادر است لینک ارتباطی خود با رایانه شخصی را توسط فناوری بیسیم بلوتوث و یا فرکانس معمول 2.4 گیگاهرتز برقرار سازد که ترکیب آن با حسگر نوری پر کیفیت دستگاهی انعطاف‌پذیر و ایده آل را جهت بسیاری از استفاده‌های مختلف پدید آورده است.

ماوس بیسیم MW 8 ADVANCED با توجه به طراحی بی‌انتها و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در قالب محصولات پرچم‌دار کمپانی CHERRY قرار می‌گیرد. سطح فلزی تولید شده از آلومینیوم مسطح القا کننده بالاترین کیفیت موجود و پدهای لاستیکی مبتنی بر ساختار سلولی Voronoi مد روز نیز تضمین‌گر قرارگیری صحیح ماوس در دست می‌باشند. محصول نامبرده از ساختاری زیبا و پر انحنا جهت راحتی هرچه بیشتر قرارگیری آن در دست برخوردار است.

از لحاظ تکنیکی، ماوس MW 8 ADVANCED به‌عنوان یکی از تاپ‌ترین محصولات کمپانی CHERRY به سبد ماوس‌های تولیدی آن می‌پیوندد، زیرا حسگر PixArt موجود در بطن آن از قابلیت اسکن نمودن بسیاری از سطوح مختلف، حتی شیشه نیز برخوردار است که این خود در امکان استفاده از ماوس بدون نیاز به ماوس‌پد بسیار تأثیرگذار می‌باشد. علاوه بر آن امکان تنظیم وضوح تصویر حسگر در ارقام 600 ،1000 ،1600 و 3200 نقطه بر اینچ (DPI) نیز میسر می‌باشد که این مهم ماوس مذکور را به وسیله‌ای ایده آل برای نمایشگرهای مبتنی بر رزولوشن 4K و وضوح‌های تصویر کمتر از آن مبدل می‌سازد.

ماوس زیبای MW 8 ADVANCED از پایان ماه سپتامبر سال جاری به‌صورت عمومی قابل دسترس بوده و از قیمتی معادل 50 یورو و یا 60 دلار برخوردار می‌باشد.

منبع: TechPowerUp

دیدگاهتان را بنویسید