موبایل

تصویری جدید از گوشی هوشمند نوکیا مجهز به پنج دوربین منتشر شد

پنج دوربین

ظاهرا این روزها رقابت بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بر سر این است که تا جایی که می‌توانند تعداد دوربین‌های بیشتری را در این محصولات محبوب جای دهند! اگر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند بوده باشید احتمال می‌دانید که اوایل هفته جاری تصویری از یک منبع چینی به بیرون درز کرد که نشان می‌داد احتمالا نوکیا در حال ساخت یک گوشی هوشمند مجهز به پنج دوربین است.

این تصویر از کیفیت خوبی برخوردار نبود و بسیاری بر این باور بودند که تصویر مذکور احتمالا جعلی می‌باشد. اما حالا یک تصویر به مراتب باکیفیت‌ و واضح‌تر از این دستگاه در فضای اینترنت منتشر شده و همان طور که مشخص است پنج لنز دوربین در قسمت عقب گوشی و با چیدمانی غیرمعمول قرار گرفته‌اند.

هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه صرفا یک نمونه اولیه است و یا HMD Global که اکنون گوشی‌های هوشمند برند نوکیا را تولید می‌کند، قصد دارد واقعا این گوشی هوشمند را در آینده‌ای نه چندان دور به طور رسمی معرفی نماید.

پنج دوربین

براساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از کارشناسان معتقدند این گوشی هوشمند Nokia 9 نام خواهد داشت؛ این در حالی است که برخی دیگر می‌گویند Nokia 10 همان دستگاهی خواهد بود که از دوربین پنج تایی برخوردار می‌باشد. مسلما هنوز هیچ جزییاتی توسط نوکیا یا HMD Global منتشر نشده و همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در واقع این نخستین تصویر نسبتا واضحی از این گوشی هوشمند مرموز است که منتشر شده و براساس لیبل مشخصات دستگاه می‌توان گفت که این دستگاه با برند نوکیا و پنج دوربین مجهز به لنزهای زایس عرضه خواهد شد. این که کاربر با وجود این پنج دوربین چه نتایجی را می‌تواند انتظار داشته باشد هنوز مانند یک راز است!

HMD Global هیچ رویداد خاصی در روزهای آینده ندارد و مشخص نیست که آیا این کمپانی اصلا قصد معرفی یا عرضه این گوشی هوشمند با پنج دوربین را دارد یا خیر.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *