موبایل

گوشی Nokia 9 PureView احتمالا ژانویه 2019 عرضه می‌شود

Nokia 9 PureView

طرفداران نوکیا بی‌صبرانه در انتظار عرضه گوشی هوشمند Nokia 9 PureView هستند که در واقع پرچمدار جدید این برند محسوب می‌شود. اگر اخبار دنیای اسمارت‌فون‌ها را دنبال کنید حتما می‌دانید که پیش‌تر گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد عرضه این گوشی هوشمند به ماه فوریه سال آینده میلادی تعویق افتاده است.

اما براساس اطلاعاتی که به تازگی ارائه شده طرفداران این گوشی هوشمند می‌توانند خوشحال باشند که Nokia 9 PureView در تاریخ نزدیک‌تری عرضه خواهد شد. براین اساس پرچمدار جدید نوکیا قرار است پیش از کنگره جهانی موبایل 2019 به صورت رسمی معرفی شود. این رویداد بسیار مهم هر ساله در ماه فوریه برگزار می‌گردد.

منبعی که این خبر را منتشر کرده همچنین اعلام داشته که هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان دقیق عرضه این گوشی هوشمند در دست نبوده اما این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که پرچمدار جدید نوکیا را پیش از رویداد MWC 2019 در بازار شاهد باشیم. بنابراین انتظار می‌رود نوکیا این گوشی هوشمند را در ماه ژانویه و یا روزهای نخستین ماه فوریه سال آینده به طور رسمی معرفی نماید.

در این گزارش جدید اطلاعات خاصی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های جدیدی که می‌توان در آن شاهد بود قید نشده است. در رندرهای سه بعدی منتشر شده از Nokia 9 PureView می‌توان سیستم دوربین پنج تایی را در قسمت پشتی گوشی مشاهده کرد که توسط یک فلاش LED بزرگ و یک ماژول فوکوس لیزری پشتیبانی شده‌اند.

براساس اطلاعاتی که تا به این لحظه از گوشی هوشمند مذکور منتشر شده باید انتظار محصولی با یک نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح تصویر Quad HD+ و نسبت تصویر 18:9 را داشته باشیم. همچنین این نخستین گوشی عرضه شده توسط نوکیا خواهد بود که از یک حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. Nokia 9 PureView متاسفانه از جک هدفون 3.5 میلی‌متری برخوردار نخواهد بود.

پرچمدار جدید نوکیا از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و قابلیت شارژ بی‌یم نیز بهره‌مند می‌باشد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *