موبایل

آیا کمپانی نوکیا در حال ساخت تلفن همراهی گیمینگ است؟

Nokia

این روزها، بسیاری از کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و ساخت دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند در حال توسعه و عرضه نسخه‌ای گیمینگ از محصولات خود بوده و به نظر می‌رسد که نوکیا نیز قصد حرکت در مسیری مشابه را در سر دارد. HMD Global، کمپانی مربوطه که در حال حاضر به ساخت تلفن‌های همراه هوشمند نوکیا مشغول است تاکنون سخنی را در مورد عرضه محصولی در طبقه‌بندی گیمینگ به زبان نیاورده است، اما توییتی ارسالی از یکی از حساب‌های کاربری رسمی کمپانی نوکیا احتمال تحقق این مهم را با قوت بیشتری همراه کرده است.

حساب کاربری رسمی منتسب به کمپانی نوکیا در کشور هند در تازه‌ترین توییت خود تصویری شبح مانند از یک دستگاه معرفی نشده را با متن “با ما همراه باشید برای تلفن همراهی که می‌توانید با استفاده از آن بازی کنید” را به اشتراک گذاشته است، اما بسیاری بر این باورند که این مهم اشاره‌ای واضح به طراحی و توسعه محصولی گیمینگ از جانب کمپانی نوکیا ندارد.

تاکنون هیچ شایعه و یا خبری مبنی بر توسعه تلفن همراهی گیمینگ از جانب کمپانی نوکیا در سطح شبکه گسترده وب منتشر نشده و توییت فوق اولین مورد به شمار می‌رود، بنابراین احتمال معرفی دستگاهی کاملاً خلاف این خبر و با هدفی به غیر از اجرای بازی‌های رایانه‌ای کاملاً محتمل بوده و در شرایط فعلی نمی‌توان بسیار امیدوار بود.

همان‌طور که می‌دانید، جدیدترین پرچم‌دار کمپانی نوکیا تحت عنوان Nokia 9 شناخته شده و با توجه به اینکه تاریخ عرضه آن به زمانی در سال 2019 منتقل شده است، لذا اشاره توییت فوق ممکن است به دستگاهی دیگر باشد. انتظار می‌رود که تلفن همراه Nokia 9 علاوه بر آخرین نسخه از سخت‌افزارهای قابل مشاهده در پرچم‌داران آندرویدی، تعداد پنج دوربین اصلی را نیز در پیکربندی خود جای دهد. در انتها باید خاطر نشان کرد که خبر توسعه محصولی گیمینگ از جانب کمپانی نوکیا، با توجه به عدم وجود شایعات پیشین ممکن است درست نبوده و برای اطلاع از این مهم باید صبر و شکیبایی پیشه کرد.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *