موبایل

بنچمارک‌های جدید Razer Phone 2 حکایت از بهبودهای جزئی در ساختار آن دارند!

بنچمارک‌های جدید Razer Phone 2 حکایت از بهبودهای جزئی در ساختار آن دارند!

اگر به خاطر داشته باشید پیشتر در طی خبری، طراحی و توسعه تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 تائید شد، اما سؤال مهم این است که دستگاه تازه‌نفس جدید چه امکاناتی را می‌تواند با خود به ارمغان آورده و سطح انتظارات از آن باید چقدر باشد؟

با فرض صحیح بودن بنچمارک‌های اخیراً منتشر شده، دستگاه تلفن همراه Razer Phone 2 در بخش مشخصات سخت‌افزاری آن‌چنان بهبودی را به خود ندیده و ارتقای چشمگیری را برای کاربران به ارمغان نمی‌آورد. بررسی‌های منتشر شده حکایت از آن دارند که نسخه دوم تلفن همراه هوشمند فوق از 8 گیگابایت حافظه اصلی به همراه یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای برخوردار می‌باشد. با توجه به اینکه نسخه اول دستگاه نامبرده نیز از هشت گیگابایت حافظه اصلی برخوردار بوده است، تنها ارتقاء سخت‌افزاری اصلی انجام شده در بطن محصول مذکور را می‌توان پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 845 آن دانست که در نوع خود به‌تنهایی آن‌چنان بهبود عظیمی به شمار نرفته و ممکن است مصرف‌کنندگان و طرفداران را کمی ناامید کند.

بنچمارک‌های منتشر شده تنها بخش محدود و اندکی از تصور را نمایان کرده و استخراج اطلاعات کامل در خصوص مشخصات فنی دستگاه از قالب آن‌ها در حال حاضر امکانپذیر ناپذیر است، لذا وجود تغییراتی در بخش طراحی تلفن همراه، بهبود حسگرهای دوربین، بهسازی پروتکل‌ها و ویژگی‌های امنیتی و … هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. علاوه بر آن پشتیبانی دستگاه از صفحه نمایشگر مبتنی بر فرکانس 120 هرتز که نظیر آن را پیشتر در محصول Razer Phone نیز شاهد بوده‌ایم از جمله دیگر قابلیت‌های مورد انتظار Razer Phone 2 به شمار می‌رود که وجود آن برای تلفن همراهی که اصطلاح گیمینگ را در دنباله نام خود یدک می‌کشد بسیار لازم و ضروری محسوب می‌شود.

ارتقاء جزئی Razer Phone 2

تاریخ انتشار و عرضه رسمی دستگاه تلفن همراه Razer Phone 2 هنوز مشخص نیست، اما احتمال معرفی عمومی آن تا پیش از اتمام سال جاری میلادی انتظار می‌رود.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید