موبایل

احتمال متوقف شدن تولید Razer Phone 3 وجود دارد

Razer Phone 3

همان طور که می‌دانید اطلاعات خاصی در خصوص گوشی هوشمند جدید ریزر منتشر نمی‌شود. این کمپانی محبوب اوایل هفته جاری تصمیم به بستن یکی از ریزر گیم استورهای خود گرفت که البته جزیی از طرح‌های آینده این کمپانی نیز به حساب می‌آید. به همین دلیل بسیاری از کاربران و کارشناسان کنجکاو شده‌اند که در آینده چه اتفاقاتی در بخش گوشی‌های هوشمند Razer رخ خواهد داد. متاسفانه برخی از گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ممکن است ریزر پروژه تولید گوشی هوشمند Razer Phone 3 خود را به طور کامل لغو کند.

براساس گزارشی‌ که به تازگی توسط وب‌سایت DroidLife منتشر شده است به نظر می‌رسد ریزر بخش عمده‌ای از مهندسین بخش دستگاه‌های موبایل و سخت افزار خود را تعدیل کرده که این موضوع با شدت کمتری در بخش بازاریابی این شرکت نیز دیده می‌شود. همچنین ادعا شده بود که چند تن از کارمندان ریزر در شرکت باقی مانده‌اند تا بر روی آپدیت‌های نرم افزاری که در آینده برای گوشی هوشمند ریزر فون 2 منتشر خواهند شد کار کنند.

کمپانی ریزر به طور رسمی تایید کرد چندین پروژه خود را لغو و حدود 30 کارمند را نیز تعدیل کرده است. همچنین برخی از کاربرانی که در پروژه‌های مذکور فعالیت داشته‌اند نیز به بخش‌های دیگر منتقل شده و اکنون در حال کار بر روی سایر پروژه‌های ریزر هستند.

بیانیه رسمی ریزر هیچ اشاره‌ای به آینده گوشی‌ هوشمند Razer Phone 3 نکرده است. اما در ادامه ریزر اعلام نموده “ما فرصت‌های بسیار خوبی را در صنعت گیمینگ موبایل می‌بینیم و با تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ ریزر فون خود به این بازار وارد شده و در آینده نیز سرمایه گذاری بیشتری را هم در بخش سخت افزاری و هم نرم افزاری انجام خواهیم داد. ما بر روی پروژه‌های هیجان انگیز موبایل جدیدی در حال کار هستیم و به زودی اخباری را در این زمینه خواهید شنید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید