سخت‌افزار

ریزر از سه کیس کامپیوتر جدید خود رونمایی کرد

ریزر

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که برای انجام بازی‌های کامپیوتری جمع کردن یک سیستم دسکتاپ را به خرید کنسول‌های بازی ترجیح می‌دهید، در این صورت انتخاب یک کیس جذاب و البته کاربردی باید جزو اولویت‌های نخست شما قرار داشته باشد، چرا که نمای بیرونی کامپیوتر دسکتاپ شما را به صورت کامل نمایش می‌دهد.

البته یک کیس خوب صرفا از نظر زیبایی حائز اهمیت نیست، در واقع شما برای استفاده از قطعات رده بالایی مانند مادربرد، کارت گرافیک، پاور، درایوهای ذخیره‌سازی و همچنین سیستم‌های خنک کننده باید کیسی با ابعاد مناسب را خریداری نمایید.

اگر به دنبال خرید یک کیس مناسب برای سیستم دسکتاپ خود هستید بد نیست سه کیس جدیدی که به تازگی توسط کمپانی Razer معرفی شده را بررسی کنید. یکی از این کیس‌ها Lian li O11 Dynamic نام دارد که در واقع محصولی در طرح جدید Designed by Razer Case این کمپانی است. این کیس تاور متوسط ATX از قابلیت نورپردازی کروما و همچنین لوگوی ریزر در شیشه جلویی بهره برده اما به غیر از این تفاوت خاص دیگری را نمی‌توان در مقایسه با نسخه غیر ریزر مشاهده نمود.

علاوه بر کیس Lian Li، کمپانی ریزر از دو کیس کامپیوتر جدید دیگر تحت عنوان Razer Tomahawk و Tomahawk Elite نیز رونمایی کرده است. کیس تام‌هاوک یک محصول تاور متوسط با قابلیت پشتیبانی از مادربردهای ATX و نورپردازی کروما می‌باشد و نسخه الایت نیز علاوه ویژگی‌های نسخه معمولی از طراحی ویژه‌ای برخوردار است که درب‌های کناری اصطلاحا به صورت خفاشی(مانند بال) باز می‌شوند.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت به اجزای داخلی کیس دسترسی پیدا کنند.همچنین یک دریچه هیدرولیکی نیز در قسمت بالایی تعبیه شده و هنگام انجام فعالیت‌های سنگین باز شده و به بهبود جریان هوا کمک شایانی می‌کند.

نسخه Designed by Razer کیس Lian Li O11 Dynamic با قیمت 170 دلاری در سه‌ماهه نخست سال 2019 در دسترس قرار خواهد گرفت و دو کیس دیگر نیز به احتمال زیاد در سه‌ماهه دوم و سوم سال جاری روانه بازار می‌شوند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید