موبایل

پشتیبانی Razer Phone 2 از چیپست Snapdragon 845 تائید شد

پشتیبانی Razer Phone 2 از چیپست Snapdragon 845 تائید شد

اگر تاکنون اخبار منتشر شده پیرامون محصول Razer Phone 2 را دنبال کرده باشید، حتماً به خاطر دارید که معرفی رسمی و عرضه تلفن همراه هوشمند فوق در طی ماه‌های پیشرو کاملاً مورد انتظار بوده و بر طبق شایعات، محصول مذکور حقیقتاً در حال توسعه و ساخت می‌باشد. علاوه بر آن اطلاعات درز پیدا کرده توسط نرم‌افزار Geekbench حاکی از آن بودند که نسخه تازه‌نفس دستگاه فوق در مقایسه با جایگزین خود تغییرات چشمگیری را میزبان نبوده و تنها بهبودهای جزئی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد، حال بر طبق جدیدترین فهرست برنامه بنچمارک AnTuTu، تائید تمامی اخبار پیشین و کسب چشم‌اندازی کلی از مشخصات فنی تلفن همراه Razer Phone 2 تا حدودی قابل فهم می‌باشد.

تلفن همراه Razer Phone 2 بر اساس اطلاعات منتشره توسط برنامه مذکور تراشه Qualcomm Snapdragon 845 را در بطن خود جای داده است که در حال حاضر چیپستی معمول محسوب شده و به‌کارگیری آن پیشتر در محصولات دیگر نیز مشاهده شده است. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که پشتیبانی از هشت گیگابایت حافظه اصلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز از جمله دیگر امکانات تلفن همراه هوشمند فوق به شمار می‌روند. وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل نیز توسط اطلاعات فوق تائید شده است، اما هیچ‌گونه اشاره‌ای به اندازه نمایشگر و بزرگی آن نشده است.

به نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 بر پایه سیستم‌عامل آندروید 8.1 به بازار عرضه می‌شود که برای آن دسته از افرادی که در انتظار آندروید Pie بوده‌اند کمی ناامید کننده است، البته احتمال عرضه نسخه آندروید فوق در آینده مطرح می‌باشد، اما آنچه بنچمارک‌های جدید نمایانگر می‌باشند، دستگاه مذکور در حال حاضر نسخه هشتم سیستم‌عامل مذکور را تحت پشتیبانی خود قرار داده است.

پشتیبانی Razer Phone 2 از چیپست Snapdragon 845

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شده بود، تفاوت‌های موجود در بین دستگاه تلفن همراه Razer Phone 2 با جایگزین خود چشمگیر نبوده و اطلاعات فوق نیز مهر تأییدی بر این ادعا می‌باشند، اما وجود دگرگونی در طراحی محصول، حسگرهای دوربین و … همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید