سخت‌افزار

شایعه طراحی و توسعه تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 تائید شد

شایعه طراحی و توسعه تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 تائید شد

بدون شک شهرت کمپانی Razer در زمینه طراحی و توسعه تجهیزات گیمینگ غیرقابل انکار بوده و با وجود اینکه دستگاه Razer Phone اولین تلفن همراه هوشمند تولید شده کمپانی مذکور محسوب شده و هنوز هیچ‌گونه گزارشی را در خصوص موفقیت و یا عدم موفقیت خود در بازار دریافت نکرده است، جدیدترین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده نمایانگر جایگزینی قدرتمند برای آن می‌باشند، دستگاهی که تحت عنوان Razer Phone 2 نام‌گذاری شده و تنها خبر معرفی آن در آینده‌ای نزدیک قابل تائید است.

خبر تائید طراحی و توسعه تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 در گزارش‌های منتشره پیرامون میزان درآمدهای نیمه اول سال جاری میلادی مدفون شده بود. این مهم اشاره به آن داشت که کمپانی مذکور تمرکز منابع خود را به “توسعه نسل دوم تلفن همراه هوشمند Razer Phone” اختصاص داده است که خود نمایانگر تأییدیه اکید و مستقیم بر صحت و درستی موضوع بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در انتظار عرضه آن به سر برند.

تاریخ انتشار محصول جدید و تازه‌نفس کمپانی ریزر هنوز مشخص نشده و اگر شایعات موجود پیرامون آن را بررسی کنیم، انتظار می‌رود که تلفن همراه Razer Phone 2 زمانی در انتهای سال جاری میلادی مورد عرضه قرار گیرد. از آنجایی که نسخه اولیه اسمارت‌فون مذکور مستقیماً گیمرها را هدف قرار داده و دستگاهی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رفته است، لذا پیروی نسخه دوم آن از این مهم کاملاً مورد انتظار بوده و موضوعی به دور از ذهن نمی‌باشد.

کمپانی ریزر در طی گزارش‌ درآمدهای نیمه اول سال جاری خود بیان داشته است که نسل اول این تلفن همراه هوشمند که به‌صورت محدود مورد انتشار قرار گرفته بود بازخوردهای بسیار مثبت و موفقی را در سرتاسر جهان از آن خود کرده است، اما کمپانی مذکور متأسفانه هیچ‌گونه‌ای اشاره‌ای را به تعداد واحدها یا دستگاه‌های عرضه شده به بازار نکرده است. مشخصات فنی تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2 از قرار زیر می‌باشند:

تلفن همراه هوشمند Razer Phone 2

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید