لپ‌تاپ

لپ‌تاپ Razer Blade 15 با نمایشگرهای OLED بازمی‌گردد

Razer Blade 15

کمپانی ریزر مدل‌های Advanced و Base از لپ‌تاپ‌های Razer Blade 15 خود را با مشخصات جدید شامل پردازنده‌های شش هسته‌ای نسل نهم اینتل Core i7 بروزرسانی کرد. مدل Advanced از یک نمایشگر لمسی OLED با وضوح تصویر Full HD و 4K و قابلیت نمایش تصاویر با سرعت 240 هرتز بهره می‌برد. مدل پایه یا Base نیز از یک پنل نمایشگر 144 هرتزی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و تراشه گرافیکی GeForce RTX برخوردار خواهد بود.

لپ‌تاپ جدید Razer Blade 15 Advanced اکنون به جدیدترین پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H با سرعت هسته 2.6 گیگاهرتزی و سرعت کاری 4.5 گیگاهرتزی در حالت Max Turbo مجهز شده است. این پردازنده شش هسته‌ای به افراد متخصص و گیمرهای حرفه‌ای کارایی به مراتب بالاتری را نسبت به پردازنده‌های قبلی ارائه خواهد داد.

این مدل بروز شده از کارت Wi-Fi 6 AX200 WLAN اینتل بهره برده که قادر است پهنای باند حداکثر 2.4 گیگابیت بر ثانیه‌ای را به کاربر ارائه داده تا کمترین میزان تاخیر و لگ را تجربه نماید.

Razer Blade 15

پنل به کار رفته در مدل Advanced قابلیت پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگی sRGB را ارائه داده و بدین ترتیب کاربر می‌تواند تجربه بصری بسیار خوبی را داشته باشد. در این مدل از کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 2080 انویدیا استفاده شده و نمایشگر 4K OLED به کار رفته در این مدل نیز ضمن پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگی DCI-P3، از گواهینامه HDR 400 True Black نیز برخوردار است.

پردازنده شش هسته‌ای نسل نهم Core i7-9750H اینتل به همراه تراشه گرافیکی GeForce RTX 2060 در مدل Blade 15 Base به کاربران اجازه می‌دهد تا سطح جدیدی از کارایی را در اجرای نرم‌افزارها و بازی‌ها تحربه کنند.

لپ‌تاپ‌های جدید ریزر با قیمت 1999 و 2399 دلاری به ترتیب برای مدل Base و Advanced از تاریخ 24 آپریل در بازار ایالات متحده و کانادا و از ماه می برای سایر مناطق عرضه خواهند شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید