موبایل

موتورلا Razr با طراحی تاشو و قیمت 1500 دلاری بازمی‌گردد

razr

اگر جزو کاربران قدیمی دنیای گوشی‌های موبایل باشید حتما به خاطر دارید که زمانی گوشی‌های سری Razr موتورلا به عنوان نهایت طراحی در بین مدل‌های دیگر شناخته می‌شد. این سری بسیار محبوب بود و موتورلا موفقیت‌های مختلفی را در قبال آن بدست آورد. این کمپانی آمریکایی در طی چند سال گذشته بارها تلاش کرد تا این برند را مجددا زنده کند اما بازار دیگر صرفا به دنبال گوشی‌های موبایل تاشو با ضخامت کم نبود و به همین دلیل موفقیت چندانی برای این تولیدکننده به همراه نداشت.

اما از آنجایی که گوشی‌های هوشمند تاشو یکی از ترندهای داغ سال میلادی جدید محسوب می‌شوند، به نظر می‌رسد موتورلا قصد دارد با عرضه یک گوشی هوشمند تاشو گران قیمت، نام سری Razr را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که نخستین نسل از گوشی‌های هوشمند تاشو در سال میلادی جاری روانه بازار خواهند شد. بدون شک این محصولات باتوجه به نوآوری‌های به کار رفته در آنها قیمت بالاتر از انتظاری خواهند داشت. البته در طول چند سال آینده با رایج شدن این تکنولوژی جدید مطمئنا شاهد کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند تاشو خواهیم بود. براساس گزارشات منتشر شده گوشی هوشمند تاشو سامسونگ احتمالا چیزی حدود 1500 دلار قیمت خواهد داشت.

به گزارش وال استریت ژورنال گوشی هوشمند موتورلا Razr نیز قرار است با قیمت 1500 و یک صفحه نمایش قابل تا شدن روانه بازار شود. این اتفاق ممکن است حتی در ماه آینده نیز بیفتد و کاربران آمریکایی قادر باشند این محصول را در ماه فوریه دریافت کنند.

همچنین براساس آخرین اخبار منتشر شده لنوو، کمپانی مادر موتورلا قصد دارد 200 هزار عدد از گوشی هوشمند تاشو Razr را تولید کند اما باید دید آیا این کمپانی باتوجه به قیمت احتمالی قادر به فروش این تعداد دستگاه خواهد شد یا خیر، اما به هر حال به نظر می‌رسد لنوو نسبت به سامسونگ که قصد تولید 1 میلیون دستگاه از گوشی هوشمند تاشو خود را دارد، تا حد زیادی محتاط‌تر کار می‌کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *