موبایل

شیائومی فعلا برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند تاشو ندارد

گوشی هوشمند تاشو

در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 کمپانی شیائومی از چند گوشی هوشمند شامل Mi 9 و Mi Mix 3 5G رونمایی کرد. اما یکی از دستگاه‌هایی که جایش در لیست موارد معرفی شده توسط این کمپانی چینی خالی بود، گوشی هوشمندی با قابلیت تاشدن است. این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که سایر کمپانی‌ها مانند سامسونگ و هواوی با هیجان زیادی از نخستین گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کردند.

متاسفانه برای آن دسته از کاربرانی که انتظار داشتند این تولیدکننده چینی نیز گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کند باید بگوییم که ظاهرا این اتفاق حداقل در آینده‌ای نزدیک رخ نخواهد داد. به گفته دونوان سانگ، سخنگوی عمومی و ریاست بخش مدیریت محصول شیائومی، این کمپانی فعلا و در آینده‌ای نزدیک برنامه‌ای برای تولید و عرضه یک گوشی هوشمند تاشو ندارد.

براساس گفته‌های سانگ، ظاهرا شیائومی قصد دارد ابتدا بازخورد بازار را نسبت به گوشی‌های هوشمند تاشدنی عرضه شده ارزیابی کند. وی گفت: اگر به دنبال اعلام تاریخ دقیقی از سوی شیائومی هستید باید بگوییم که فعلا منتظریم ببینیم این فرم فاکتور جدید به بلوغ می‌رسد یا نه؛ سپس می‌توانیم تصمیمات بهتری برای تولید و معرفی چنین دستگاهی بگیریم. اما به هر حال شیائومی در حال حاضر بر روی کانسپت‌های بسیار متفاوتی از دستگاه‌های تاشدنی مشغول به کار است.

به خوبی می‌دانیم که این خبر ممکن است برای بسیاری از کاربران غافلگیر کننده باشد چرا که مدتی پیش ریاست شیائومی ویدیویی را آپلود کرده بود که در آن می‌توانستیم وی را در حال کار کردن با یک گوشی هوشمند تاشو مشاهده کنیم.

اما به هر حال، ممکن است شیائومی نیز سیاست Oppo را در پیش گرفته باشد. قابل ذکر است که این کمپانی نیز پیش‌تر یک نمونه اولیه واقعی از گوشی هوشمند تاشو خودش را به نوعی رونمایی کرد اما فعلا منتظر واکنش بازار به نخستین موج از گوشی‌های هوشمند تاشدنی است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید