موبایل

شیائومی گوشی Black Shark 2 را رسما معرفی کرد

Black Shark 2

اگر به یاد داشته باشید کمپانی شیائومی به طور رسمی تایید کرده بود که در روز 18 مارس سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود را معرفی خواهد نمود و خبر خوش برای طرفداران نسخه اول گوشی هوشمند بلک شارک این است که امروز این اتفاق افتاد. این تولیدکننده چینی محبوب امروز به طور رسمی از Black Shark 2 رونمایی کرد.

همان طور که انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند از چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 855 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. البته اگر به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید مشکلی نیست چرا که یک نسخه حرفه‌ای‌تر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس شما قرار خواهد داشت.

شیائومی به منظور کسب اطمینان از اینکه Black Shark 2 حتی در زمان اجرای طولانی مدت بازی‌های گرافیکی و سنگین نیز خنک باقی می‌ماند نخستین بار از یک سیستم خنک کننده مایع تماس مستقیم چندلایه‌ای استفاده نموده است. به ادعای شیائومی این سیستم قادر است دمای کاری پردازنده را تا 14 درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نگه دارد.

شیائومی در Black Shark 2 این بار از یک نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسل استفاده نموده و وظیفه تامین انرژی این هیولای گیمینگ در دنیای گوشی‌های موبایل را بر عهده یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی قرار داده است.

در بخش جلویی شاهد یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با حداکثر بازشدگی دیافراگم f/2.0 هستیم. بخش دوربین اصلی یا عقب شیائومی بلک شارک 2 نیز کم و کسری خاصی ندارد؛ یک سیستم دوربین دوتایی شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی با حداکثر بازشدگی دیافراگم f/1.7 و f/2.2 به همراه قابلیت بزرگنمایی اپتیکال دو برابر در این قسمت مشاهده می‌شود.

کمپانی شیائومی قرار است Black Shark 2 را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای یخی در کشور چین عرضه کند. هنوز صحبتی در خصوص تاریخ دقیق عرضه و قیمت این گوشی هوشمند گیمینگ صورت نگرفته است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید