موبایل

نسخه 5G گوشی Mi Mix 3 به اسنپدراگون 855 مجهز خواهد بود

Mi Mix 3

همان طور که اطلاع دارید کمپانی شیائومی چند ماه پیش گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود تحت عنوان Mi Mix 3 را عرضه کرد. نکته‌‌ای که باید به آن توجه داشت این است که نسخه فعلی موجود در بازار از فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G پشتیبانی نمی‌کند. این در حالیست که فناوری مذکور چند ماهی هست که به صورت عمومی ارائه شده و در صورتی که دستگاه کاربر از آن پشتیبانی کند می‌توان از سرعت بسیار بالای آن لذت برد.

براساس گزارشی جدید، این تولیدکننده چینی به طور رسمی تایید کرده که نسخه‌ای سازگار با فناوری نسل پنجم را آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد نمود. این نسخه ویژه از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره خواهد برد.

شیائومی در جریان کنفرانس سالیانه‌ای که هفته جاری در شهر پکن چین برگزار شد، این موضوع را تایید و همچنین یک نمونه اولیه از گوشی هوشمند Mi Mix 3 مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 و مودم X50 5G کوالکام را به صورت دمو در معرض نمایش قرار داد.

Mi Mix 3

این کمپانی چینی همچنین اشاره کرد که نسخه ویژه Mi Mix 3 از یک تکنولوژی کوالکام به همراه فناوری سوییچینگ شیائومی استفاده خواهد نمود تا سرعت دانلود بسیار بالای 2 گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد. نمونه اولیه گوشی می میکس 3 که در این مراسم به نمایش گذاشته شد توانست به یک شبکه 5G متصل شده و به مرور اینترنت و نمایش ویدیوهای آنلاین بپردازد.

ظاهرا به غیر از مودم و چیپست تغییرات خاص دیگری را در این نسخه از Mi Mix 3 شاهد نخواهیم بود. البته این گوشی هوشمند در حال حاضر نیز به لطف ویژگی‌هایی مانند نسبت فوق‌العاده صفحه نمایش به بدنه، سیستم دوربین جلو با مکانیزم کشویی و حسگر اثرانگشت در قسمت پشتی، یک محصول بسیار عالی محسوب می‌شود.

شیائومی هنوز در خصوص قیمت این نسخه از پرچمدار جدیدش صحبتی نکرده اما انتظار می‌رود این محصول را در سه‌ماهه نخست سال میلادی آینده در بازار شاهد باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید