موبایل

گوشی هوشمند Galaxy A8s با نمایشگر Infinity-O معرفی شد

Galaxy A8s

براساس شایعات و گزارشاتی که تا به این لحظه منتشر شده به نظر می‌رسد سامسونگ تمایلی به استفاده از طراحی ناچ در گوشی‌های هوشمند خود ندارد و به دنبال ارائه راهکارهایی متفاوت در این زمینه می‌باشد. در یکی از گزارشاتی که به تازگی منتشر شده بود شنیده بودیم که ممکن است سامسونگ یک حفره دایره‌ای شکل را در صفحه نمایش قرار دهد تا دوربین جلو درون آن تعبیه شود. چندی بعد این غول فناوری به طور رسمی پنل‌هایی که این ایده را نشان می‌دادند، معرفی کرد.

برای آن دسته از افرادی که حتی پس از رویداد معرفی این پنل‌های صفحه نمایش جدید باز هم چنین طراحی عجیبی را باور نمی‌کنند باید بگوییم این اتفاق واقعا افتاده است. سامسونگ به طور رسمی از گوشی هوشمند Galaxy A8s خود در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی در واقع نخستین محصولی است که از پنل صفحه نمایش Infinity-O بهره می‌برد.

اساسا این فناوری باعث شده تا سامسونگ بخش عمده قسمت جلویی گوشی را با صفحه نمایش بپوشاند بدون اینکه نیاز به استفاده از طراحی ناچ داشته باشد. طراحی ناچ از آنجایی حائز اهمیت می‌باشد که سازنده باید دوربین جلو و حسگرهایی که معمولا در بخش جلویی گوشی قرار می‌گیرند را بر روی آن قرار دهد.

هنوز مطمئن نیستیم آیا ایده به کارگیری حفره آن هم مستقیما درون صفحه نمایش Galaxy A8s اصلا کارآمد و خوب محسوب می‌شود یا نه، اما به هر حال سامسونگ حاضر است هر کاری انجام دهد تا مجبور به استفاده از طراحی ناچ نشود!

گوشی هوشمند Galaxy A8s سامسونگ از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسلی بهره برده و برای بخش پردازشی نیز شاهد یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم هستیم. کاربر به 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی دسترسی دارد.

در بخش دوربین نیز یک سیستم دوربین سه‌تایی در بخش عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است. یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند را برعهده دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید