موبایل

سامسونگ به طور رسمی از Galaxy A70 رونمایی کرد

Galaxy A70

گوشی‌های هوشمند میان رده سامسونگ در طول چند سال گذشته پیشرفت قابل توجهی را از خود نشان دادند. این اتفاق در واقع زمانی رخ داد که سامسونگ برخی از ویژگی‌هایی که تا پیش از این فقط در گوشی‌های هوشمند پرچمدارش ارائه می‌کرد را در این مدل‌های مقرون به صرفه به کار گرفت. این یعنی شما اکنون قادرید با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر از بازه 1000 دلاری پرچمداران این تولیدکننده کره‌ای، یک گوشی هوشمند قابل اعتماد با کارایی بسیار عالی را خریداری نمایید.

یکی از این موارد گوشی هوشمند Galaxy A70 این کمپانی است که به تازگی معرفی شد. این گوشی در واقع یکی دیگر از محصولات خوب در سری میان رده Galaxy A سامسونگ محسوب می‌شود که از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته از نوع لبه به لبه یا اصطلاحا بدون حاشیه بوده و در بخش بالایی آن یک ناچ U شکل تعبیه شده است.

صفحه نمایش 6.7 اینچی Galaxy A70 از وضوح بسیار مناسب 1080 در 2400 پیکسلی بهره می‌برد. مدل چیپست هشت هسته‌ای به کار رفته در این گوشی نیز اگرچه به صورت دقیق اعلام نشده اما وقتی متوجه می‌شویم در کنار آن 6 و 8 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته تقریبا می‌توانیم از عملکرد بدون نقص گوشی در اکثر شرایط مطمئن باشیم.

در بخش دوربین نیز Galaxy A70 به یک سیستم دوربین سه تایی شامل یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی با حداکثر بازشدگی دیافراگم f/1.7، یک دوربین بسیار عریض 8 مگاپیکسلی با f/2.2 و در نهایت یک دوربین تشخیص عمق تصویر 5 مگاپیکسلی با f/2.2 را در قسمت پشتی شاهد هستیم. برای علاقه‌مندان به سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی با f/2.0 در نظر گرفته شده است.

وظیفه تامین انرژی این گوشی نیز بر عهده یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *