موبایل

تصاویر Xiaomi Mi 9 پیش از رونمایی رسمی فاش شدند

Xiaomi Mi 9

معمولا کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تمایل دارند تا پیش از معرفی رسمی از محصولات جدیدشان هیچ اطلاعاتی در رابطه با آنها به بیرون درز پیدا نکند. اما این موضوع ظاهرا در مورد شیائومی چندان صادق نبوده و مدیرعامل این تولیدکننده موفق چینی تصمیم به انتشار تصاویر رسمی از جدیدترین محصولشان پیش از معرفی رسمی گرفته است.

در واقع این کمپانی تصاویری از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 9 که پرچمدار جدید این کمپانی محسوب می‌شود را منتشر نموده است. براساس جزییاتی که در پست منتشر شده آمده این گوشی هوشمند از پوشش نانو دو لایه‌ای و همچنین الگوهای سطحی در ابعاد نانو بهره می‌برد. نتیجه این شیوه طراحی یک رنگ با جلوه‌های هولوگرافیکی است که قطعا برای بسیاری از کاربران جلوه‌ای زیبا و کاملا جذاب را ایجاد خواهد نمود.

این نوع طراحی را پیش‌تر نیز در گوشی‌های هوشمند سری U اچ‌تی‌سی شاهد بودیم، محصولاتی که در آنها از رنگی براق و هولوگرافیک استفاده شده بود. این نوع رنگ‌های مخصوص در هنگام تغییرات نور و یا زاویه قرارگیری نور و گوشی به شکل زیبایی تغییر خواهند نمود. هنوز نمی‌دانیم که شیائومی برای Xiaomi Mi 9 گزینه‌های رنگی بیشتری را ارائه خواهد نمود یا خیر، اما باتوجه به تصاویر می‌توان گوشی را رنگ آبی مشاهده کرد.

از نظر مشخصات فنی، تصاویر منتشر شده تایید می‌کنند که این گوشی هوشمند از سیستم دوربین سه تایی در قسمت عقب بهره خواهد برد. Xiaomi Mi 9 همچنین از یک ناچ U شکل در بالای صفحه نمایش برخوردار بوده و باتوجه به اینکه هیچ گونه حسگر اثرانگشت فیزیکی بر روی بدنه گوشی دیده نمی‌شود این احتمال وجود دارد که شیائومی از فناوری حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای استفاده کرده باشد.

از سایر مشخصات شیائومی می 9 می‌توان به چیپست اسنپدراگون 855 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که این گوشی را کاملا در سطح قوی‌ترین پرچمداران بازار قرار خواهد داد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید