موبایل

شیائومی از گوشی Mi 9 با دوربین سه‌ تایی و مشخصات قدرتمند رونمایی کرد

Mi 9

کمپانی شیائومی در طول چند هفته گذشته گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود تحت عنوان Mi 9 را در معرض نمایش قرار داد و حالا پیش از برگزاری رسمی رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 این تولیدکننده موفق و محبوب چینی از جانشین قدرتمند می 8 به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در بخش‌های مختلفی نسبت به مدل قبلی پیشرفت داشته و از این جمله می‌توان به سیستم دوربین سه تایی در عقب و همچنین مشخصات سخت‌افزاری سطح بالاتر اشاره کرد.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 9 از چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 855 به همراه 6 الی 12 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و حداکثر حافظه داخلی انتخابی نیز 256 گیگابایت خواهد بود. علیرغم اینکه پرچمدار جدید شیائومی از پلتفرم 855 اسنپدراگون بهره می‌برد اما متاسفانه خبری از فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G در آن نیست. اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال این فناوری هستند باید بگوییم که شیائومی در کنفرانس مطبوعاتی خود یک گوشی هوشمند جداگانه مجهز به این قابلیت را نیز معرفی نموده است.

Xiaomi Mi 9 از یک نمایشگر 6.39 اینچی اولد مجهز به یک ناچ بالایی بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین قابلیت تشخیص اثرانگشت درون صفحه‌ای را نیز ارائه می‌دهد. برجسته‌ترین بروزرسانی دوربین در قسمت عقب گوشی قابل مشاهده می‌باشد. جایی که یک سیستم دوربین سه تایی مجهز به سه لنز تله، واید و سوپر واید قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت سونی بهره می‌برد و دوربین تله نیز از یک حسگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری برخوردار بوده و در نهایت دوربین سوپر واید نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با میدان دید وسیع 117 درجه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 شیائومی همچنین فناوری شارژ بی‌سیم سریع Charge Turbo را در Xiaomi Mi 9 ارائه داد که قادر است هنگام استفاده از پد شارژ شیائومی و یا شارژرهای خودرویی، باتری گوشی را با توان 20 وات شارژ کند. به ادعای شیائومی این فناوری سریعترین شارژ بی‌سیم را ارائه می‌دهد و نمونه‌های دیگر توانی در حد 7.5 و 10 وات را ارائه می‌دهند.

Xiaomi Mi 9 با قیمت 450 دلاری برای نسخه 128/6 گیگابایتی در کشور چین عرضه خواهد شد و احتمالا مدتی بعد در بازار اروپا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید