موبایل

شیائومی به دنبال استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی در پرچمدار جدیدش است

دوربین

گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 در ماه اکتبر معرفی شد اما پیش از رونمایی این پرچمدار، لین بین، ریاست شیائومی تصویری از بخش جلویی یک گوشی هوشمند را نشان داد که تقریبا به طور کامل از صفحه نمایش تشکیل شده و طراحی کشویی دوربین را نشان می‌داد. تقریبا یک ساعت قبل، بین تصویری از یک گوشی هوشمند جدید را منتشر کرد که قرار است در ماه ژانویه سال میلادی آینده روانه بازار شود. نکته جالب و هیجان انگیز در خصوص این محصول دوربین 48 مگاپیکسلی آن است.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم اطلاعاتی در خصوص محصول جنجالی شیائومی ارائه دهیم اما همان طور که در تصویر می‌توان دید پنل پشتی گوشی از جنس شیشه طراحی شده و متن کوتاه “دوربین 48 مگاپیکسلی” را می‌تواند در کنار فلاش دوتایی دوربین مشاهده نمود.

مشخص نیست این گوشی از سیستم دوربین دو یا سه‌تایی برخوردار خواهد بود اما به هر حال باتوجه به تصویر می‌توان دریافت که نحوه چیدمان این سیستم به صورت عمودی می‌باشد. همچنین دکمه‌های افزایش و کاهش ولوم صدا نیز در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته که در تصویر نیز مشخص است.

این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند اسرارآمیز شیائومی از حسگر 48 مگاپیکسلی جدید Sony IMX586 که ماه جولای سال جاری معرفی شد بهره ببرد. البته احتمال به کارگیری حسگر 48 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 سامسونگ که در ماه اکتبر معرفی شد نیز وجود دارد. براساس گزارشات منتشر شده سونی عرضه نمونه‌های آزمایشی حسگر جدید خود را آغاز نموده و این در حالیست که سامسونگ نیز به تازگی تولید انبوه حسگر جدیدش را شروع کرده است.

شیائومی نسبت به رقبای خود عملکرد ضعیف‌تری را در بخش دوربین ارائه نموده و به نظر می‌رسد این بار قصد دارد با عرضه یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی سطح رقابت را به شدت افزایش دهد. کسی چه می‌داند شاید گوشی هوشمند مذکور Xiaomi Mi 9 باشد که احتمالا با چیپست اسنپدراگون 855 و 10 گیگابایت رم عرضه شود.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید