سخت‌افزار

تاریخ عرضه رسمی تلفن همراه هوشمند Mi Mix 3 کمپانی شیائومی مشخص شد

تاریخ عرضه رسمی تلفن همراه هوشمند Mi Mix 3 کمپانی شیائومی مشخص شد

در طی چندین ماه گذشته، سیل عظیمی از شایعات و اطلاعات درز پیدا شده پیرامون جدیدترین تلفن همراه هوشمند کمپانی Xiaomi تحت عنوان Mi Mix 3 در سطح اینترنت گسترش پیدا کردند، اما به نظر می‌رسد که کمپانی فوق سرانجام تصمیم به تائید تاریخ عرضه محصول جدید خود به‌صورت رسمی گرفته است که زمان تحقق آن در 25 ام اکتبر سال جاری می‌باشد. خوشبختانه خبر تائید رسمی تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند فوق جزئیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگونی از قرار زیر را نیز در خصوص دستگاه فاش کرده است.

بر طبق جدیدترین تیزر منتشره، به نظر می‌رسد که تلفن همراه Mi Mix 3 از نسل پنج فناوری اینترنت همراه (5G) پشتیبانی می‌کند. این مهم برای اولین بار نیست که از جانب کمپانی شیائومی به آن اشاره شده است، اما به توجه به اعتبار خبر و تائید رسمی تاریخ عرضه محصول اکنون جامه حقیقت به خود پوشیده است. متأسفانه چیپست Snapdragon 845 موجود در بطن دستگاه فوق به‌صورت پیش‌فرض از فناوری 5G پشتیبانی نکرده و این بدان معنی است که رویه و روش‌های دیگری جهت فراهم آوردن بستر استفاده از تکنولوژی باید به کار گرفته شوند که ممکن است در عملکرد نهایی آن تأثیرگذار باشند (تراشه نسل بعد Snapdragon 8150 به‌صورت پیش‌فرض از نسل پنجم فناوری اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند).

ویژگی دیگری که در تیزر منتشره به آن اشاره شده است عبارت 10G می‌باشد. هنوز مشخص نیست که این مهم به چه قابلیتی اشاره دارد، اما برخی بر این عقیده‌اند که نمایانگر 10 گیگابایت حافظه اصلی است. طیف بسیار وسیعی از تلفن‌های همراه امروزی از شش گیگابایت حافظه اصلی برخوردار بوده و برخی نیز هشت گیگابایت حافظه را در بطن خود جای داده‌اند، لذا برخورداری از 10 گیگابایت حافظه رم بدون شک کمپانی شیائومی و تلفن همراه Mi Mix 3 را در جایگاه نخست محصولات موجود قرار می‌دهد؛ اما آیا این حجم عظیم از حافظه اصلی برای یک دستگاه تلفن همراه ضروری به شمار می‌رود؟

تلفن همراه هوشمند Mi Mix 3

جزئیات بیشتری از تلفن همراه Mi Mix 3 به‌صورت رسمی در تاریخ 25 ام اکتبر سال جاری مورد انتشار قرار می‌گیرند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید