لپ‌تاپ

Alienware m15 باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ Dell معرفی شد

Alienware m15

سرانجام کمپانی Dell تصمیم گرفت تا لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی از سری Alienware را با طراحی باریک و وزن سبک روانه بازار کند. اگر از طرفداران لپ‌تاپ‌های گیمینگ باشید به خوبی می‌دانید که تا به این لحظه هیچ گزینه ظریف و سبک وزنی در سری Alienware وجود نداشته و Alienware m15 در واقع نخستین تلاش کمپانی دِل برای جلب رضایت این دسته از کاربران می‌باشد.

در حالی Dell این لپ‌تاپ گیمینگ جدید را معرفی می‌کند که پیش‌تر کمپانی‌های مطرحی مانند ایسوس یا ریزر نسخه‌هایی با طراحی ظریف و باریک‌تر از لپ‌تاپ‌های پیشین خود را به بازار عرضه کردند که همگی زیر 2.2 کیلوگرم وزن داشته‌اند.

اما لپ‌تاپ جدید Alienware m15 از نظر مشخصات سخت‌افزاری همچنان جزو گزینه‌های پرقدرت از نظر گیمینگ محسوب می‌شود. نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1080p (نرخ تازه‌سازی 60 و 144 هرتز) و یا 4K (نرخ تازه‌سازی 60 هرتز) لپ‌تاپ جدید این بار از حاشیه بسیار باریکی برخوردار است حداکثر فضای ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد.

پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8300H و یا i7-8750H به همراه کارت گرافیک اورکلاک شده انویدیا GTX 1060 و یا 1070 Max-Q جزو مهم‌ترین مشخصات این لپ‌تاپ گیمینگ سبک و باریک محسوب می‌شوند. همچنین کاربر می‌تواند Alienware m15 خود را با حداکثر 16 گیگابایت رم سفارش دهد و امکان نصب دو درایو وضعیت جامد یا هیبریدی تا ظرفیت 1 ترابایت نیز مهیا شده است.

Alienware m15

عضو جدید خانواده پرطرفدار Alienware از ابعاد 143 در 108 در 8.3 میلی‌متری و وزن 2.177 کیلوگرمی برخوردار می‌باشد که برای یک لپ‌تاپ گیمینگ با این مشخصات کاملا مناسب به نظر می‌رسد. حاشیه باریک اطراف صفحه نمایش به جمع و جور بودن بدنه لپ‌تاپ کمک شایانی نموده است. آلین‌ور ام15 از یک باتری 60 وات‌ساعتی بهره می‌برد که امکان پخش 7.1 ساعت ویدیو را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید سری Alienware از تاریخ 25 اکتبر با قیمت 1299 دلار روانه بازار خواهد شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *