لپ‌تاپ

مدل پایه لپ‌تاپ Razer Blade 15 با قیمت مناسب معرفی شد

Razer Blade 15

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ باشید خیلی سخت است که گزینه‌های معرفی شده توسط Razer را نادیده بگیرید. لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند با طراحی جذاب و ویژگی‌هایی مخصوص عاشقان بازی که قطعا نظر هر گیمری را به خود جلب خواهند کرد. اما مشکلی که در خصوص محصولات ریزر وجود دارد قیمت بالای آنهاست که معمولا بسیاری از کاربران امکان خریدشان را ندارند.

اما به نظر می‌رسد ریزر تلاش می‌کند تا این موضوع تا حد ممکن تغییر نماید. این کمپانی به تازگشی مدل پایه‌ای از لپ‌تاپ گیمینگ Razer Blade 15 را معرفی نموده است. این لپ‌تاپ از قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه موجود برخوردار بوده و برای کاربرانی با بودجه محدود که به دنبال تهیه یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون به صرفه هستند گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود.

اما آیا ریزر برای کاهش قیمت Razer Blade 15 مجبور به فدا کردن تمام نقاط قوت آن شده است؟ خب تقریبا نه، چرا که مدل پایه نیز همچنان از کانفیگ مناسب و قدرتمندی برخوردار است که مطمئنا نیازمندی‌‌های بسیاری از گیمرها را برآورده خواهد نمود. پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7، نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، 16 گیگابایت حافظه رم با امکان ارتقا تا حداکثر 32 گیگابایت به همراه یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 با 6 گیگاش کرد تا بایت حافظه گرافیکی اختصاصی از جمله مشخصات اصلی این نسخه از Razer Blade 15 هستند.

Razer Blade 15Razer Blade 15

کاربر امکان نصب درایوهای پرسرعت SSD را نیز دارد و سیستم عامل ویندوز 10 ویرایش هوم نیز به صورت پیش فرض بر روی لپ‌تاپ نصب شده است.

از نظر قیمت‌گذاری همان طور که گفته شد ریزر تلاش کرد تا این نسخه از لپ‌تاپ خود را با قیمت مناسب‌تری روانه بازار کند، برای همین مدل پایه با 128 گیگابایت حافظه SSD با قیمت 1599 دلار و نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 1799 دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که نسخه Advanced این لپ‌‌تاپ 2199 دلار قیمت دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید