سخت‌افزار

صفحه کلید مکانیکی BlackWidow Lite توسط ریزر معرفی شد

BlackWidow Lite

بدون شک صفحه کلیدهایی که از قابلیت نورپردازی RGB و یا حداقل نور زمینه بهره می‌برد برای اکثریت کاربران جذاب هستند. اما اگرچه استفاده از این نوع صفحه کلیدها در فضای منزل و یا گیم نت‌ها کاملا معمول و لذت بخش محسوب می‌شود اما در محیط کار این احتمال وجود دارد تا نورپردازی آنها برای کارمندان دیگر آزاردهنده بوده و یا حداقل باعث کاهش تمرکز آنها خواهد شد.

به همین دلیل اگر با این شرایط باز هم قصد خرید یک صفحه کلید مکانیکی را دارید، محصول جدید کمپانی ریزر تحت عنوان BlackWidow Lite احتمالا گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

این کمپانی به تازگی از مدلی جدید در سری BlackWidow از صفحه کلیدهای مکانیکی خود را معرفی کرده است. این محصول قابلیت نورپردازی RGB را کنار گذاشته و در عوض نور زمینه سفید رنگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی صفحه کلید مکانیکی جدید ریزر BlackWidow Lite مینیمال و جذاب بوده و به ادعای این کمپانی به خوبی در محیط‌های حرفه‌ای و کاری قابل استفاده می‌باشد.

BlackWidow LiteBlackWidow Lite

صفحه کلید جدید Razer همچنین از سوییچ‌های Orange این شرکت بهره می‌برد که عملکردی تقریبا بدون هیچ سروصدایی را ارائه می‌دهند. به همین دلیل کاربر می‌تواند از این صفحه کلید در محیط‌های اداری بدون اینکه تمرکز همکارانش را بهم بزند، استفاده نماید.

به گفته مین-لیانگ تن، هم‌موسس و مدیرعامل کمپانی ریزر “ما با هیجان و جدیت بازی می‌کنیم، اما به همین ترتیب نیز باید کار کنیم. یک سوم از زمانی که هر روز سپری می‌کنیم در پشت میزهایمان بوده و به همین دلیل باید از صفحه کلیدی استفاده کنید که تجربه تایپ کردن با آن کاملا لذت بحش باشد. صفحه کلید مکانیکی BlackWidow Lite به گونه‌ای مهندسی شده تا هم برای بازی و هم برای اوقات کاری شما گزینه‌ای ایده‌آل محسوب شود.

توجه داشته باشید که این کیبورد از کلیدهای عددی جداگانه برخوردار نبوده که این موضوع به علت طراحی خاص آن است. یک کابل بافته شده با قابلیت جدا شدن نیز برای جابجایی و نگهداری بهتر صفحه کلید ارائه می‌شود. صفحه کلید جدید ریزر با قیمت 90 دلار هم اکنون قابل تهیه می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید