سخت‌افزار

انرمکس از کیس SABERAY White با نورپردازی RGB رونمایی کرد

SABERAY White

کمپانی ENERMAX به طور رسمی از کیس جدید خود تحت عنوان SABERAY White رونمایی کرد. این کیس گیمینگ حرفه‌ای از قابلیت نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند. کیس جدید انرمکس از نوارهای نورانی جذاب و چشم‌نوازی برخوردار بوده و سه فن خنک کننده با طراحی مربعی بر روی آن نصب شده است. این کیس در واقع ترکیبی عالی از زیبایی و عملکرد رده بالا محسوب می‌شود.

این کیس توسط تولیدکنندگان معتبر و برجسته مادربرد نظیر ازراک، ایسوس، گیگابایت و ام‌اس‌آی مورد تایید قرار گرفته و کاربران می‌توانند از قابلیت همگام‌سازی در نورپردازی RGB استفاده نمایند. این قابلیت به شما اجزا می‌دهد تا نورپردازی و رنگ نور را در کیس SABERAY White با سایر قطعات مجهز به قابلیت نورپردازی هماهنگ نموده و جلوه‌ای زیبا و دلنشین را خلق کنید.

علاوه بر این، کیس گمینیگ جدید انرمکس از دو پنل حفره‌دار قابل تعویض به همراه یک پنل از جنس آکریلیک بهره برده و کاربر می‌تواند به دلخواه خود آنها را تعویض نماید. این کیس همچنین از یک پنجره با دید کامل از جنس شیشه حرارت دیده به ضخامت 4 میلی‌متر برخوردار است تا کاربر به سادگی بتواند اجزای داخلی و نورپردازی زیبای داخل کیس را مشاهده کند.

SABERAY WhiteSABERAY White

کیس گیمینگ SABERAY White انرمکس به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی که به همراه مادربردهای عرضه شده توسط کمپانی‌های معتبر ارائه می‌شود، کنترل کاملی بر روی جلوه‌های نوری داشته باشد. کاربر می‌تواند با استفاده از یک هاب کنترل داخلی حداکثر 5 دستگاه با قابلیت نورپردازی RGB را اصطلاحا سینک کند. این هاب همچنین امکان کنترل سرعت چرخش 6 فن را نیز میسر نموده است.

کیس جدید این کمپانی از ساختاری مستحکم برخوردار بوده و فضای کافی را برای نصب قطعات رده بالا و همچنین راهکارهای خنک‌سازی سفارشی در اختیار کاربر می‌گذارد. SABERAY White از 9 مکان مخصوص برای نصب فن‌های خنک کننده و همچنین 4 بخش مجزا برای نصب سیستم واتر کولر بهره می‌برد.

انتظار می‌رود انرمکس کیس گیمینگ جدیدش را در دسامبر سال جاری روانه بازار کند.

منبع: guru3d

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید