سخت‌افزار

کیس‌های سری Versa J و V200 TG توسط Thermaltake معرفی شدند

Versa J

کمپانی ترمالتیک از کیس‌های مید تاور جدید سری Versa J خود شامل مدل‌های J22، J23، J24 و J25 TG RGB Edition و همچنین V200 TG RGB Edition رونمایی کرد. سری ورسا جی برای جلب رضایت کاربران علاقه‌مند به سیستم‌های کامپیوتری که قابلیت‌ها و تنظیمات کیس بیش از استایل ظاهری آن، برایشان اهمیت دارد طراحی شده است.

به منظور تهویه مطلوب هوای داخل کیس، مدل J22 TG RGB از سه فن 120 میلی‌متری 12 ولتی با چراغ‌های ال‌ای‌دی RGB برخوردار است که دو عدد در جلو و یک عدد در پنل پشتی تعبیه شده است.

مدل‌های جی23، جی24، جی25 و V200 TG RGB نیز از سه فن 120 میلی‌متری 12 ولتی با نورپردازی RGB بهره می‌برند. هر سه فن از کنترلر دو حالته به همراه دکمه مخصوص RGB و قابلیت همگام‌سازی با مادربردهای شناخته شده از تولیدکنندگانی مانند ایسوس، گیگابایت، ام‌اس‌آی، ازراک و بایواستار برخوردارند. علاوه بر این، محصولات خنک کننده مایع یکپارچه یا AIO برای استفاده در کیس‌های سری Versa J و V200 TG RGB Edition ایده‌آل می‌باشند.

Versa J

وقتی صحبت از پشتیبانی سخت‌افزاری کیس‌های جدید ترمالتیک شود، قطعا هر کاربری به وجد خواهد آمد. کیس های جی22، جی23 و TG RGB Edition قابلیت نصب خنک کننده پردازنده با ارتفاع حداکثر 160 میلی‌متر، دو اسلات برای نصب کارت‌های گرافیکی به طول حداکثر 310 میلی‌متری و منبع تغذیه به طول 170 میلی‌متر را به کاربر می‌دهند.

مدل‌های جی24، جی25 تی‌جی و TG RGB Edition نیز فضای لازم برای نصب سخت‌افزار رده بالا را مهیا کرده‌اند. امکان نصب کولر پردازنده 160 میلی‌متری، دو کارت گرافیکی به طول حداکثر 330 میلی‌متری و یک منبع تغذیه 160 میلی‌متری در این کیس‌ها بدون هیچ مشکلی میسر شده است.

کیس‌های سری تاور متوسط Versa J ،V200 TG و TG RGB Edition ترمالتیک از طریق کانال‌های توزیع این کمپانی در سراسر دنیا عرضه شده است. این کیس‌ها به همراه 3 سال گارانتی عرضه می‌شوند.

 

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید