سخت‌افزار

کمپانی Antec از کیس TORQUE جدید خود در شبکه‌های اجتماعی پرده برداشت

کمپانی Antec از کیس TORQUE جدید خود در شبکه‌های اجتماعی پرده برداشت

در حرکتی که ممکن است کمی زود هنگام تلقی شده و اگر اطلاعات منتشره در صفحه هندی زبان منتسب به Antec در شبکه اجتماعی فیس‌بوک از درستی برخوردار بوده و بتوان آن‌ها را جهت معرفی محصولات ملاک قرار داد، کمپانی مذکور قصد عرضه چهارچوب کیس جدیدی تحت عنوان TORQUE به بازار را در آینده‌ای نزدیک در سر دارد.

ساختار محصول مذکور مطابق با بازار در حال رشد چهارچوب‌های کیس باز طراحی شده و با ترکیب بخش‌های فلزی مسطح به همراه قطعات مبتنی بر شیشه حرارت دیده زیبایی منحصر به فردی را با خود به ارمغان آورده است که در نگاهی برخی ممکن است آن‌چنان چشم‌نواز جلوه نکرده و با درصد فراوانی تابع علایق و سلایق افراد می‌باشد. علاوه بر آن تصویر منتشر شده مقایسه‌ای از کیس TORQUE با محصول Conquer کمپانی Cougar را نیز با خود به همراه دارد. البته که دیدگاه‌های ارسالی از سمت کاربران شبکه‌های اجتماعی هیچ اشاره‌ای به طراحی کیس و ویژگی‌های قابل پشتیبانی توسط آن نکرده و تنها به اظهار نظر در مورد ظاهر و شباهت آن با محصولات دیگر کمپانی موجود (به‌خصوص Cougar Conquer) پرداخته‌اند.

محصول TORQUE چهارچوب کیسی در اندازه کامل به شمار می‌رود که از مادربردهای e-ATX پشتیبانی کرده و تعداد هفت درگاه جهت نصب کارت گرافیک را در پوششی آلومینیومی به همراه حداقل یک پنل مبتنی بر شیشه حرارت دیده با خود به ارمغان آورده است که با استفاده از تعدادی پیچ در مکان خود ثابت قرار گرفته‌اند. طرح قرمز و مشکی، صرفه نظر از یکنواختی ظاهر کیس ترکیب رنگی زیبایی را پدیده آورده‌اند که در عمل به مادینگ‌های سفارشی کاربران شباهت بسیاری دارد. از جمله دیگر ویژگی‌های محصول فوق می‌توان به تعداد یک درگاه USB 3.1 (احتمالاً نسل دوم) نوع C در قسمت جلویی کیس و سیستم تهویه هوای فوق‌العاده (با توجه به ادعای کمپانی Antec) اشاره کرد که چالشی بسیار بزرگ در چهارچوب‌های کیس باز محسوب می‌شود. نظر شما در مورد چهارچوب کیس TORQUE چیست؟

منبع: TechPowerUp

دیدگاهتان را بنویسید