سخت‌افزار

کمپانی EVGA کیت‌های رنگ‌بندی Trim Promo خود را معرفی کرد

کمپانی EVGA کیت‌های رنگ‌بندی Trim Promo خود را معرفی کرد

زیبایی کارت گرافیک در زمینه اعطای جلوه‌ای چشم‌نواز به فضای درونی کیس بسیار تأثیرگذار بوده و کمپانی‌های فعال در زمینه طراحی و توسعه سخت‌افزارهای فوق به‌خوبی از این مهم آگاهی داشته و پیوسته به دنبال افزایش ویژگی‌های ظاهری محصولات خود می‌باشند.

مطمئناً استفاده از جلوه‌های نورپردازی مبتنی بر نوع RGB یا LED در افزایش زیبایی سخت‌افزار کارت گرافیک تأثیرات بسیار فراوانی را به خود اختصاص می‌دهد، اما کمپانی EVGA در تازه‌ترین اقدام خود خلاقیت ویژه‌ای را به کار بسته و با ارائه کیت‌های Trim Promotion، زمینه سفارشی‌سازی محصولات کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti و RTX 2080 خود را با انعطاف‌پذیری بسیار فراوانی برای مصرف‌کنندگان همراه ساخته است. اگرچه هر کدام از کارت‌های واجد شرایط به‌صورت پیش‌فرض فقط با یک کیت رنگ‌بندی عرضه می‌شوند، اما کمپانی EVGA اکنون شانس انتخاب کیت کاملاً رایگان دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. کیت‌های Trim کمپانی EVGA در زمینه شخصی‌سازی رنگ قسمت‌های مختلف کارت گرافیک مفید واقع شده و علاوه بر پشتیبانی از گارانتی، به سادگی نیز قابل نصب می‌باشند.

علاقه‌مندان به دریافت کیت رایگان ارائه شده باید ابتدا در نظرسنجی کمپانی EVGA شرکت کرده و پس از تعیین نوع کارت گرافیک (GeForce RTX 2080 Ti یا GeForce GTX 2080) و یا محصولی که در آینده قصد خریداری کردن آن را از فروشندگان معتبر را در سر دارند، سخت‌افزار پیش فروش شده برای وی مورد ارسال قرار می‌گیرد. پس از دریافت محصول، ابتدا شماره سریال آن باید در سایت EVGA.com ثبت شده و سپس مدرکی معتبر جهت اثبات محصول خریداری شده برای افراد مربوطه ارسال گردد. پس از آن هنگامی‌که کیت‌های شخصی‌سازی در دسترس قرار گرفتند، ایمیلی جهت دریافت تأییدیه در خصوص انتخاب کیت مورد نظر برای فرد ارسال می‌شود.

کیت‌های رنگ‌بندی Trim Promo کمپانی EVGA کیت‌های رنگ‌بندی Trim Promo کمپانیEVGA

کیت‌های رنگ‌بندی Trim Promo کمپانیEVGAدر انتها باید خاطر نشان کرد که مدت زمان این مهم محدود بوده و تا زمانی که موجودی کیت‌ها به اتمام نرسیده باشند، امکان انتخاب رایگان وجود دارد.

منبع: TechPowerUp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید