سخت‌افزار

کیس گیمینگ رده‌بالا MEK ULTRA توسط ZOTAC معرفی شد

MEK ULTRA

کمپانی زوتاک تکنولوژی به تازگی از عضو جدید سری کامپیوترهای دسکتاپ اسمبل شده GAMING MEK  خود تحت عنوان MEK ULTRA رونمایی کرد. این کیس آماده گیمینگ رده‌بالا به جدیدترین مدل کارت‌های گرافیکی سری GeForce RTX زوتاک و اجزای دیگر محهز شده و عملکردی بسیار عالی را به کاربران حرفه‌ای و گیمرهای جدی ارائه می‌دهد.

این کیس آماده از یک شاسی مستحکم بهره می‌برد و درون آن قدرت پردازشی، پردازش گرافیکی، ارتباطات سریع و راهکار کارآمد و بی‌عیب و نقص خنک‌سازی به کار گرفته شده است.

مرکز پردازشی در کیس آماده MEK ULTRA یک پردازنده نسل هشتم اینتل است که از 10 هسته برخوردار بوده و عملکرد سریعی را از خود به نمایش می‌گذارد. در کنار این قدرت پردازشی، حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 500 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی پرسرعت NVMe M.2 SSD نیز در نظر گرفته شده تا زمان کاربر برای بالا آمدن سیستم عامل یا اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به هدر نرود.

MEK ULTRAMEK ULTRA

به لطف 32 گیگابایت حافظه Intel Optane و یک هارد دیسک 4 ترابایتی، مِک آلترا فضای کافی برای نصب و نگهداری همزمان چندین عنوان سنگین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. زوتاک برای این کیس گیمینگ از یک منبع تغذیه 1000 واتی +80 رده Gold بهره برده تا بهینگی مصرف و کارایی سیستم همزمان در بالاترین سطح قرار داشته باشند.

کیس آماده MEK ULTRA با به کارگیری قدرت پردازشگرهای گرافیکی نسل جدید انویدیا به راحتی از پس تمامی عناوینی که تا به الان منتشر شده و در آینده نزدیک ارائه خواهند شد را دارد. کارت گرافیک استفاده شده در مِک آلترا از سری GeForce RTX 20 انویدیا مجهز به معماری پرقدرت تورینگ می‌باشد که از 11 گیگابایت حافظه گرافیکی فوق‌سریع GDDR6 و پلتفرم انقلابی RTX برخوردار است.

به لطف بهره‌گیری از دو مودم Gigabit Ethernet و Killer AC 1550 کاربران می‌توانند بالاترین سطح از سرعت و پایداری اتصال را هم به صورت سیمی و هم بی‌سیم تجربه کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید