سخت‌افزار

تلفن همراه گیمینگ ROG Phone اکنون قابل پیش خرید می‌باشد

گیمینگ ROG Phone

تلفن‌های همراه هوشمند گیمینگ این روزها از محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف‌کنندگان برخوردار بوده و کمپانی ایسوس نیز با معرفی و عرضه دستگاه ROG Phone، ورود خود به حوزه مذکور را به‌صورت رسمی اعلام داشته است. اگر شما نیز طرفدار تلفن همراه گیمینگ نامبرده بوده و قصد تهیه و خرید واحدی از آن را در سر دارید، باید بدانید که کمپانی ایسوس فرآیند پیش فروش محصول مذکور را آغاز کرده است.

تلفن همراه ROG Phone هم‌اکنون از طریق وب‌سایت‌هایی نظیر مایکروسافت و آمازون قابل پیش خرید بوده و قیمت اولیه آن نیز برابر با 900 دلار در نظر گرفته شده است. محصول مذکور با توجه برچسب قیمتی خود به هیج عنوان ارزان محسوب نمی‌شود، با توجه به اینکه تلفن‌های همراه مشابه دیگری با هزینه بسیار کمتر هم‌اکنون قابل دسترس می‌باشند. دستگاه مذکور با برخورداری از ویژگی‌هایی نظیر پردازنده مرکزی Snapdragon 845، هشت گیگابایت حافظه اصلی و 128 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات فنی پرچم‌داران معمول بازار پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر قابلیت‌های دستگاه مذکور می‌توان به فرکانس 90 هرتزی صفحه نمایشگر اشاره کرد که در مقایسه با دیگر رقبایی همچون Razer Phone اندکی کمتر می‌باشد (نرخ فرکانس نمایشگر تلفن همراه گیمینگ کمپانی ریزر برابر با 120 هرتز می‌باشد). علاوه بر آن باتری 4000 میلی‌آمپری نیز درزمینهٔ افزایش بازه استفاده از تلفن همراه تأثیرات بسیاری را به خود اختصاص داده است.

تلفن همراه گیمینگ ROG Phone

تلفن همراه Rog Phone به‌منظور پایین نگاه داشتن میزان حرارت تولیدی در هنگام انجام بازی‌های رایانه‌ای سنگین از سیستم خنک‌سازی ویژه‌ای در ساختار خود برخوردار می‌باشد که نظیر آن تا به حال در هیچ محصول مشابهی مشاهده نشده است. اجرای بازی‌های رایانه‌ای سنگین درزمینهٔ افزایش میزان گرمای موجود بسیار تأثیرگذار بوده و لذا وجود سیستمی جهت دفع صحیح حرارت و جلوگیری از بروز آسیب به دستگاه بسیار لازم و ضروری به شمار می‌رود  که خوشبختانه این مهم در تلفن همراه ROG Phone رعایت شده است.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید