لپ‌تاپ

لپ‌تاپ ZenBook S13 ایسوس به طور رسمی عرضه شد

ZenBook S13

کمپانی ایسوس امروز به طور رسمی عرضه لپ‌تاپ ZenBook S13 خود را به بازار آغاز نمود. این نوت‌بوک ترکیبی فوق‌العاده از زیبایی و قدرت را در قالب یک فرم فاکتور با قابلیت جابجایی بسیار عالی به کاربران ارائه می‌دهد. به گفته کمپانی ایسوس، این لپ‌تاپ باریک‌ترین حاشیه دور صفحه نمایش را ارائه داده و درصد نمایشگر به بدنه آن 97 درصد است که فوق‌العاده محسوب می‌گردد.

ایسوس همچنین می‌گوید این باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیاست که از یک کارت گرافیک اختصاصی بهره می‌برد. ایسوس ZenBook S13 از یک نمایشگر 13.9 اینچی بهره می‌برد که پنل NanoEdge برای آن مورد استفاده قرار گرفته است. این پنل در هر چهار سمت حاشیه بسیار باریکی دارد که زیبایی دوچندانی به این محصول داده است.

در لیست مشخصات اصلی این لپ‌تاپ می‌توان نسل هشتم پردازنده چهار هسته‌ای اینتل به همراه 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 با فرکانس 2133 مگاهرتزی و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD را مشاهده نمایید. برای اجرای بازی‌ها می‌توانید به کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا به کار گرفته شده در ZenBook S13 اعتماد کنید. باتری 50 وات‌ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری وظیفه شارژدهی این قطعات را برعهده خواهد داشت. این نوت‌بوک زیبا و پرقدرت از ابعاد بسیار مناسب 316 در 195 در 12.9 میلی‌متری بهره برده و تنها کمی بیشتر از 1 کیلوگرم(1088 گرم) وزن دارد.

از سایر مشخصات این نوت‌بوک می‌توان به حسگر اثرانگشت جاسازی شده در تاچ‌پد، دو پورت جدید USB 3.1 Type-C و یک پورت USB 3.1 Type-A، یک اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی و یک جک هدفون استاندارد اشاره نمود. دو بلندگوی استریو با فناوری SonicMaster Premium ایسوس نیز در ZenBook S13 به کار رفته تا تجربه صوتی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ایسوس نسخه‌های مجهز به 8 و 16 گیگابایت رم این لپ‌تاپ را به ترتیب با قیمت‌های 1399 و 1499 دلاری روانه بازار نموده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *