سخت‌افزار

ایسوس از مانیتور اولد ProArt PQ22UC خود رونمایی کرد

ProArt PQ22UC

کمپانی ایسوس یکی از تولیدکنندگان محبوب و پیشتاز در بازار محصولات سخت‌افزاری و تکمیلی کامپیوترهای شخصی است که همواره محصولاتی با کیفیت و با کارایی بالا را روانه بازار می‌کند. اگر به دنبال خرید یک مانیتور OLED با کیفیت 4K هستید ایسوس یک گزینه بسیار عالی را تحت عنوان ProArt PQ22UC معرفی نموده است.

البته اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید یک مانیتور گیمینگ مقرون به صرفه بوده‌اید باید بگوییم که محصول جدید ایسوس مناسب شما نخواهد بود! ProArt PQ22UC از یک پنل OLED با وضوح بالای 4K و پشتیبانی از فناوری HDR بهره برده و به لطف نمایش 10 بیتی، شاهد بازتولید رنگ‌هایی جذاب و چشم نواز هستیم.

در زمینه دقت و بازتولید رنگ‌ها مانیتور جدید ایسوس آنقدر خوب است که به صورت کارخانه‌ای برای نرخ دقت رنگ Delta E < 2 کالیبره شده‌اند. ASUS ProArt PQ22UC با نرخ کنتراست بسیار بالای 1000000:1 ارائه شده و از سطوح گاما با مقادیر 2.6، 2.4، 2.2، 2.2 و 1.8 پشتیبانی می‌کند.

ProArt PQ22UC

پنل به کار رفته در این قابلیت نمایش 10.7 رنگ را داشته و بدین ترتیب تصاویری با رنگ‌های بسیار طبیعی را شاهد خواهید بود. همچنین تفاوت میان سطوح درخشندگی و رنگ‌ها بسیار نرم و نامحسوس بوده و به همین دلیل کاربر در مجموع تصویری بسیار یکنواخت و دقیق را شاهد خواهد بود. مانیتور ASUS ProArt PQ22UC قادر است محدود رنگی DCI-P3 را تا 99 درصد پوشش می‌دهد که قابل توجه است.

در زمینه گزینه‌های ارتباطی، یک پورت Micro HDMI و دو پورت USB-CTM نیز در نظر گرفته شده که از ورودی برق AC پشتیبانی نموده و حداکثر سرعت تبادل اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه و خروجی با کیفیت 4K UHD را ارائه می‌دهد.

ایسوس قرار است مانیتور حرفه‌ای جدیدش را با قیمت بسیار گزاف 5160 یورویی روانه بازار کند که مطمئنا هر کاربری توان خرید آن را نخواهد داشت!

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *