سخت‌افزار, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: ایسوس از مانیتور قابل حمل ROG Strix XG17 رونمایی کرد

کامپیوتکس 2019: ایسوس از مانیتور قابل حمل ROG Strix XG17 رونمایی کرد

باتوجه به اینکه هر روز به تعداد گیمرهایی که به تجهیزات قابل حمل تمایل پیدا می‌کنند به نظر می‌رسد کمپانی‌های تولیدکننده کننده تجهیزات گیمینگ و فعال در این بازار نیز کم کم تمرکز ویژه‌ای را بر روی این دسته از محصولات داشته باشند. لپ‌تاپ‌ها، صفحه کلیدها و حتی مانیتورهای گیمینگ پرتابل و قابل حمل از جمله این تجهیزات هستند که رفته رفته استقبال کاربران از آنها افزایش می‌یابد.

در حال حاضر اغلب مانیتورهای تولید شده در این حوزه از عملکرد خوبی برخوردار نبوده و کیفیت و ابعاد قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. اما کمپانی ایسوس که نمایش فوق العاده‌ای در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از خودش نشان داده از یک مانیتور پرتابل جدید در سری ROG تحت عنوان ROG Strix XG17 رونمایی کرد.

مانیتور قابل حمل جدید این تولیدکننده تایوانی از یک پنل 17 اینچی با وضوح تصویر 1080p و قابلیت نمایش تصاویر با نرخ تازه سازی 240 هرتزی بهره برده و ابعاد مناسب آن باعث می‌شود تا بتوانید این مانیتور را به سادگی در یک کیف مخصوص لپ‌تاپ‌های 17 اینچی حمل نمایید.

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG17 از تکنولوژی همگام‌سازی تطبیقی تصویر بهره برده و به همین علت نباید نگران از دست رفتن فریم‌ها و یا پارگی تصاویر باشید. زمان پاسخگویی در این مانیتور قابل حمل عدد تحسین برانگیز 3 میلی ثانیه‌ای را نشان می‌دهد. شما می‌توانید این مانیتور را با استفاده از کابل‌های micro HDMI و یا USB-C DisplayPort به هر دستگاه سازگاری متصل نمایید.

علاوه بر این، با اتصال مانیتور ROG Strix XG17 به کمک کابل USB-C DisplayPort می‌توانید انرژی مورد نیازش را نیز تامین کنید و یا از شارژ باتری آن تا 3 ساعت بهره ببرید.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه و یا قیمت این مانیتور گیمینگ پرتابل ارائه نشده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *