سخت‌افزار

ایسوس مانیتور 27 اینچی و خمیده ROG Strix XG27WQ را عرضه کرد

ایسوس مانیتور 27 اینچی و خمیده ROG Strix XG27WQ را عرضه کرد

کمپانی ایسوس به عنوان یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان قطعات سخت‌افزاری در بازار شناخته می‌شود که محصولاتی با کیفیت و قابل اطمینان را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این تولیدکننده تایوانی به تازگی از مانیتور گیمینگ جدید خود تحت عنوان ROG Strix XG27WQ رونمایی کرد. این مانیتور از یک پنل خمیده 27 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسلی (WQHD) و ضریب خمیدگی 1500R بهره می‌برد.

مانیتور گیمینگ حرفه‌ای ایسوس به یک پنل VA مدرن با قابلیت نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی GTG بسیار سریع 1 میلی ثانیه‌ای مجهز شده است. ایسوس همچنین برای کاهش تاری تصویر از فناوری انحصاری خود تحت عنوان ELMB نیز استفاده کرده که در کنار پشتیبانی از فناوری پیشرفته  AMD FreeSync Premium Pro نوید عملکرد بسیار خوبی را به گیمرها و علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن می‌دهد.

مانیتور ROG Strix XG27WQ ایسوس از استاندارد DisplayHDR 400 و HDR-10 پشتیبانی نموده و پنل آن قابلیت نمایش تصاویر در زاویه 178 درجه‌ای را در هر دو سمت دارد. این مانیتور نرخ کنتراست 3000:1 را به همراه پوشش 125 درصدی از فضای رنگی sRGB و 92 درصدی از DCI-P3 ارائه می‌دهد تا رنگ‌ها به صورت کامل و دقیق بازتولید شده و درخشندگی مناسبی داشته باشند.

مانیتور جدید سری ROG Strix ایسوس از یک سه پایه قابل تنظیم بهره برده و در قسمت پشتی نیز می‌توان یک لوگو برند ROG با نورپردازی را مشاهده کرد. سه پایه مانیتور امکان تنظیم ارتفاع، چرخش و تغییر زاویه را به کاربر می‌دهد. ورودی‌های تصویر در مانیتور ROG Strix XG27WQ شامل یک پورت DisplayPort 1.2a و دو پورت HDMI 2.0 می‌شود. از سایر درگاه‌های اتصال ارائه شده بر روی این مانیتور گیمینگ می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک هاب USB 3.0 با دو پورت اشاره نمود. علاوه بر این، ایسوس چند ویژگی‌ نرم‌افزاری مخصوص گیمرها نظیر GamePlus و GameVisual را نیز به همراه این مانیتور ارائه کرده است.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *