سخت‌افزار

Lenovo دو مانیتور گیمینگ جدید 27 اینچ IPS خود را معرفی کرد

Lenovo دو مانیتور جدید 27 اینچ گیمینگ IPS خود را معرفی کرد

میانگین امتیاز این مطلب: 4

به تازگی، لنوو دو مانیتور گیمینگ 27 اینچ مجهز به پنل In-Plane Switching (IPS) خود را معرفی کرد. مانیتورهای گیمینگ Lenovo G27q-20 و Lenovo G27-20 با ظاهری زیبا، هر دو مجهز به فناوری AMD FreeSync Premium هستند. مانیتورهای Lenovo به منظور ترکیب قیمت مناسب و طراحی شیک برای کاربران و خانواده‌هایی طراحی شده‌اند که خواهان عملکرد بالا هستند و علاقه‌ی زیادی به بازی‌های رایانه‌ای دارند. با تکامل بازی‌های رایانه‌ای، تقاضا برای تجربه‌ی بازی‌های رایانه‌ای با جلوه‌های بصری بالا نیز افزایش یافته است. در اینجا چندین نکته در مورد مانیتورهای گیمینگ جدید لنوو وجود دارد.

مانیتور Lenovo G27q-20 یک نمایشگر کاملاً کاربردی و مسطح است که برای انجام باز‌ی‌ها‌ی رایانه‌ای و دفتر کار شما مناسب است. این نمایشگر با صفحه نمایش 27 اینچی مات و با وضوح تصویر بالای QHD یا 2560×1440 عرضه می‌شود. G27q-20 لذت انجام بازی‌های رایانه‌ای را با استفاده از نرخ تازه سازی تصاویر 165 هرتز در کنار فناوری AMD FreeSyncTM Premium فراهم می‌کند تا تصاویر نرم‌تر و حرکات طبیعی‌تر به‌نظر برسند. G27-20 نیز از صفحه نمایش 27 اینج تخت با وضوح تصویر فول اچ دی یا 1920×1080 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز برخوردار است. هر دو مانیتور دارای زمان پاسخ‌گویی بسیار پایین و ایده‌آل 1 میلی ثانیه (MPRT) و 3 میلی ثانیه برای کاهش تاری حرکت و کمک به از بین بردن خط و شبح هستند. که برای بازی‌های رایانه‌ای کاملا مناسب است.

با استفاده از نسبت تصویر استاندارد 16:9 ، پنل‌های IPS این دو مانیتور قادر به ارائه دقت رنگ بالا و زاویه دید گسترده برای تجربه‌ی بهتر بازی‌های رایانه‌ای، کار با نرم‌افزار‌های گرافیکی و غیره هستند. این نمایشگرها به دلیل کالیبره شدن در حالت 8 بیت + FRC  تقریباً قادر به نمایش رنگهای یک مانیتور 10 بیتی هستند تا رنگ‌های قابل توجهی را تولید کنند. در کنار این قابلیت، پوشش 99 درصدی گستره‌ی رنگ‌های sRGB به افراد حرفه‌ای کمک می‌کند تا رنگ‌های بسیار خوب و دقیقی را پدید آورند. رنگ بندی Raven Black این مانیتورها با پایه قابل توجه و V شکل که به طرز هوشمندانه ای با نور LED روشن می‌شود، نشانه‌ای از گیمینگ بودن این مانیتورها را می‌رساند. هر دو نمایشگر دارای حداکثر 400 نیت روشنایی هستند و حاشیه‌های بسیار اندکی دارند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “Lenovo دو مانیتور گیمینگ جدید 27 اینچ IPS خود را معرفی کرد

  1. محمدرضا رحیمی پناه گفت:

    سلام ایا قیمت این مدل ها مشخص شده است؟ ممنون

    1. سید مهدی یحیایی گفت:

      سلام. خیر هنوز قیمت این مانیتورها در ایران مشخص نیست

      1. محمدرضا رحیمی پناه گفت:

        ممنون از پاسخ دهی سریعتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *