سخت‌افزار

مانیتور گیمینگ Omen X Emperium 65 اچ‌پی به همراه ساندبار معرفی شد

Omen X Emperium 65

همان طور که می‌دانید کمپانی اچ‌پی در چند وقت اخیر مانیتورهای گیمینگ مختلفی را عرضه کرد که باید اعتراف کنیم بسیاری از آنها قابل توجه و جذاب بودند. اما مانیتور گیمینگ جدید این کمپانی تحت عنوان Omen X Emperium 65 سطح جدیدی را ارائه می‌دهد که قطعا برای هر گیمری یک گزینه ایده‌آل و رویایی محسوب خواهد شد.

این مانیتور 65 اینچی گیمینگ تمام خواسته‌های مهم یک گیمر حرفه‌ای را برآورده می‌کند؛ وضوح تصویر 4K، نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتزی، زمان پاسخگویی سریع 4 میلی‌ثانیه‌ای و پوشش 95 درصدی فضای رنگی DCI-P3 از جمله این موارد هستند. در واقع مشخصات قابل توجه Omen X Emperium 65 باعث می‌شود آرزو کنید کاش مانیتورهای 30 اینچی بازار نیز در همین حد خوب بودند!

اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، Omen X 65 اینچی یک مانیتور معمولی و غیرهوشمند نیست. در واقع این مانیتور گیمینگ با قابلیت Shield TV انویدیا به صورت داخلی عرضه شده و یک اندروید تی‌وی تمام عیار است.

Omen X Emperium 65Omen X Emperium 65

همان طور که در تصویر می‌توان مشاهده کرد Omen X Emperium 65 از یک ساندبار حجیم و بزرگ نیز برخوردار بوده که باید بگوییم عملکرد آن نیز به اندازه قیافه‌اش عالی است. یک حالت اختصاصی Game Mode وجود دارد که بر روی صداهای جزیی مانند گام برداشتن تمرکز می‌کند، بدین ترتیب احتمال غافلگیر شدنتان در یک رقابت نفس‌گیر آنلاین کاهش خواهد یافت. همچنین برای طرفداران موسیقی نیز یک حالت Music mode در نظر گرفته شده است.

اچ‌پی حتی برای زیباسازی بیشتر از نورپردازی RGB در قسمت پشتی مانیتور نیز استفاده کرده که تماشای تصاویر نمایش داده شده بر روی پنل را دلچسب‌تر می‌کند. علاوه بر این زمانی که پورت‌های اتصال مانیتور نزدیک می‌شوید یک چراغ LED ویژه روشن می‌شود تا بتوانید پورت‌ها را به راحتی تشخیص دهید. این یعنی توجه کامل به راحتی مشتری!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *