سخت‌افزار

ال‌جی مانیتورهای جدید Ultra خود را پیش از CES 2019 معرفی کرد

LG Ultra Wide

کمپانی ال‌جی به تازگی از مانیتورهای جدید سری Ultra خود رونمایی کرد. برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال خرید مانیتورهای صفحه عریض و پیشرفته‌ای هستند گزینه‌های جدید ال‌جی قطعا جذابیت خواهند داشت. مانیتورهای بسیار عریض یا آلتراواید برای گیمرها و کاربرانی که به صورت حرفه‌ای در زمینه طراحی مشغول هستند و از دردسرهای چینش چند مانیتوره خوششان نمی‌آید گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شوند.

مانیتورهای 2019 ال‌جی UltraWide در دو سایز 49 و 38 اینچی عرضه خواهند شد که به ترتیب نسبت‌های تصویر عریض 32:9 و 21:9 را ارائه می‌دهند. این نسبت تصویر فضای کاری زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دو مانیتور جدید سری Ultra از وضوح تصویر متفاوتی برخوردارند. پنل استفاده شده در مدل 49 اینچی از رزولوشن 5120 و 1440 پیکسل و مدل 38 اینچی نیز از رزولوشون 3840 و 1600 پیکسل بهره می‌برد.

Ultra

مدل کوچکتر همچنین از روشنایی بالاتر 450 نیت نیز بهره می‌برد که این رقم برای مدل 49 اینچی 350 نیت است. اما برای کاربرانی که پورت USB-C از اهمیت بالایی برایشان برخوردار می‌باشد باید به سراغ مدل 49 اینچی بروند چرا که مدل کوچکتر از آن بی‌بهره است. اگر مانیتور 38 اینچی را انتخاب کرده‌اید برای اتصال آن به لپ‌تاپتان باید از پورت‌های HDMI و یا DP استفاده کنید.

مانیتور گیمینگ UltraGear ال‌جی نیز از پنلی با قابلیت نمایش تصاویر با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و وضوح تصویر 3840 در 1600 پیکسلی را دارد. این مانیتور از فناوری G-SYNC انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه ال‌جی هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت مانیتورهای Ultra جدیدش منتشر نکرده است اما براساس سایز پنل‌ها و تکنولوژی به کار رفته در آنها احتمالا قیمت ارزانی نخواهند داشت. انتظار می‌رود در جریان نمایشگاه CES 2019 جزییات بیشتری را در خصوص این مدل‌های جدید شاهد باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *