موبایل

نسخه 5G گلکسی اس10 به نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین‌‌های 3D مجهز است

گلکسی اس10

گزارش‌های متعددی که در چند ماه اخیر منتشر شده‌اند حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ به احتمال زیاد سه نسخه متفاوت از گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس10 را عرضه خواهد نمود. اما براساس گزارشی جدید به نظر می‌رسد یک نسخه چهارم از این گوشی نیز در دست ساخت قرار داشته باشد. این مدل از فناوری ارتباطی نسل پنجم پشتیبانی نموده و به یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی مجهز است.

براساس این شایعه جدید که توسط یکی از افشا کنندگان شناخته شده در توییتر منتشر شده، می‌توان اطلاعات بیشتری را در خصوص این نسخه از گلکسی اس10 مشاهده کرد. در این توییت آمده که نسخه مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم 5G از یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED بهره خواهد برد. اگر این خبر صحت داشته باشد این گوشی هوشمند بزرگترین صفحه نمایش را در مقایسه با سه مدل دیگر ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است که سه مدل دیگر گلکسی اس10 به نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی مجهز هستند. در این توییت همچنین به انحصاری بودن نسخه مذکور برای ایالات متحده و کره جنوبی اشاره شده که البته منطقی به نظر می‌رسد چرا که فقط همین دو منطقه تا سه‌ماهه نخست سال میلادی آینده شبکه‌های ارتباطی نسل پنجم را پوشش خواهند داد.

همچنین یک سنسور ToF یا زمان پرواز نیز هم در دوربین جلو و هم عقب به کار گرفته خواهد شد. این فناوری درک فضای سه بعدی به کاربر اجازه می‌دهد تا واقعیت افزوده را در سطح جدیدی تجربه کند. علاوه بر این فناوری مذکور به بهبود عملکرد قابلیت تشخیص چهره توسط دوربین جلو نیز کمک شایانی خواهد نمود.

تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت احتمالی این نسخه که گران‌ترین مدل گلکسی اس10 نیز خواهد بود، منتشر نشده است. دو اپراتور Verizon و AT&T تایید کرده‌اند که در اوایل سال میلادی آینده یک گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به فناوری 5G را ارائه خواهند داد و ممکن است این همان Galaxy S10 مذکور باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید