موبایل

ال‌جی در نمایشگاه MWC 2019 گوشی هوشمند 5G خود را معرفی می‌کند

5G

همان طور که احتمالا می‌دانید تیم رهبری بخش موبایل کمپانی ال‌جی مدتی پیش تغییراتی اساسی داشت و حالا چشمان زیادی با کنجکاوی عملکرد این برند موفق را در دنیای گوشی‌های هوشمند زیرنظر دارند. براساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای آمادگی معرفی گوشی هوشمند تاشو خود را در جریان نمایشگاه CES 2019 ندارد. اما گزارشی جدید حاکی از آن است که ال‌جی قصد دارد نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری 5G خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی نماید.

فناوری ارتباطی نسل پنجم یا 5G بدون شک یکی از ترندهای داغ کنگره جهانی موبایل سال آینده است که در شهر بارسلونا و در ماه فوریه برگزار خواهد شد. کمپانی سامسونگ، یکی از رقیبان همیشگی ال‌جی نیز طبق انتظار باید گوشی هوشمند گلکسی اس10 خود را در این رویداد رونمایی کند که احتمالا یکی از نسخه‌های آن نیز به فناوری ارتباطی 5G مجهز خواهد بود.

انتظار می‌رود کمپانی ال‌جی نیز محصولی مشابه را در این رویداد معرفی کند، هر چند که به نظر می‌رسد این محصول شباهت زیادی با پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس10 نداشته باشد. در واقع محصولی که ال‌جی در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد یک نسخه ارتقا یافته از G6 ThinQ است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

از این رو انتظار نداریم این گوشی هوشمند با نام G8 ThinQ معرفی شود. شایان ذکر است که در کنگره جهانی موبایل سال گذشته نیز ال‌جی یک نسخه بهبود یافته از گوشی هوشمند V30 را رونمایی کرد که V30S ThinQ نام داشت.

نخستین گوشی هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجم این کمپانی کره‌ای طبق انتظار باید در ماه مارس سال میلادی آینده روانه بازار شود. براساس اطلاعات منتشر شده اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی و ایالات متحده نیز در همین بازه زمانی شبکه‌های 5G تجاری خود را ارائه خواهند نمود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید