سخت‌افزار

ال‌جی از مانیتورهای UltraGear با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه رونمایی کرد

ال‌جی از مانیتورهای UltraGear با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه رونمایی کرد

در جریان نمایشگاه E3 امسال، کمپانی ال‌جی از مانیتور گیمینگ جدید UltraGear Nano IPS NVIDIA G-SYNC خود رونمایی کرد. این مانیتور نخستین مانیتور مجهز به پنل IPS جهان است که زمان پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. UltraGear یک مانیتور فوق‌العاده برای گیمرهای حرفه ایست که از فناوری Nano IPS به منظور بازتولید بی‌نظیر رنگ‌ها، پاسخگویی بسیار سریع و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی(قابل ارتقا تا 175 هرتز) بهره می‌برد.

این مانیتور ال‌جی یک پکیج کامل است که به هر گیمری اجازه می‌دهد بهترین و ژرف‌ترین تجربه گیمینگ را بدست آورد. ال‌جی این مانیتور جدید را در دو مدل 38 اینچی (38GL950G) و 27 اینچی (27GL850) عرضه خواهد نمود که به ترتیب از وضوح تصویر 3840 در 1600 و 2560 در 1440 پیکسلی پشتیبانی می‌کنند.

هر دو مانیتور توانایی پوشش 98 درصدی محدوده رنگی DCI-P3 را داشته و قادرند تصاویری بدون پارگی، پرش و با رنگ‌هایی جذاب و غلیظ را به نمایش بگذارند. مدل 38 اینچی به لطف نسبت تصویر 21:9، خمیدگی، طراحی بدون لبه و سیستم نورپردازی Sphere Lighting 2.0 به کاربر اجازه می‌دهد تا علاوه زیبایی‌های ظاهری، از هر زاویه‌ای بهترین تصویر ممکن را مشاهده نماید.

مدل 27 اینچی مانیتور UltraGear از فناوری G-SYNC انویدیا و همچنین HDR10 پشتیبانی نموده و مدل 38 نیز علاوه بر پشتیبانی از این دو فناوری، از VESA DisplayHDR 400 نیز پشتیبانی می‌کند. انویدیا برای ارائه تاییدیه این مانیتورها بالغ بر 300 تست مختلف را انجام می‌دهد تا از کارایی و کیفیت تصویر اطمینان حاصل نماید.

هر دو مانیتور قادرند تصاویری نرم و روان بدون هیچگونه تاخیر، پارگی و یا پرش را در حتی در سریعترین صحنه‌های اکشن بازی ارائه دهند. همچنین چند حالت ویژه مخصوص بازی نیز در نظر گرفته شده که شامل Dynamic Action Sync، Black Stabilizer و Crosshair شده و برای گیمرهای سبک تیراندازی اول شخص ایده‌آل محسوب می‌شوند.

ال‌جی قرار است مانیتورهای گیمینگ UltraGear Nano IPS خود را از ماه آینده میلادی روانه بازار کند و پیش‌فروش مدل 27 اینچی نیز از اول جولای در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *