سخت‌افزار

آیا کمپانی LG در بازار تلفن‌های همراه هوشمند شکست می‌خورد؟

lg-v40-thinq-review

هنگامی‌که صحبت از بازار تلفن‌های همراه هوشمند و صنعت بسیار جذاب فوق به میان می‌آید، بدون شک نام کمپانی LG در میان دیگر فعالان موجود در این عرصه و بین قدرت‌های مطلقی همچون اپل و سامسونگ به چشم می‌خورد، اما به نظر می‌رسد که کمپانی مذکور، با وجود پیشینه غنی خود در بازار تلفن‌های همراه هوشمند و تجربیات فراوان در حال مشاهده هدر رفت سرمایه خود بوده و در وضعیت آن‌چنان مطلوبی به سر نمی‌برد.

کمپانی LG در جدیدترین گزارش‌های مالی خود اظهار داشته است که مبلغی در حدود 130.5 میلیون دلار را از بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود از دست داده است. با ترکیب اطلاعات منتشر شده در سال 2018 و جمع‌بندی مبالغ می‌توان نتیجه گرفت که کمپانی مذکور بالغ بر 400 میلیون دلار از سرمایه خود را فقط در بازار تلفن‌های همراه هوشمند از دست داده است، اما با این وجود به نظر می‌رسد که LG قصد ندارد تا از این بازار دست کشیده و همچنان به دنبال ادامه حرکت خود در آن می‌باشد.

کمپانی LG بر این باور است که عرضه جدیدترین پرچم‌دار خود، یعنی V40 ThinQ در افزایش بیشتر فروش محصولات و بهبود نتایج مالی در نیمه چهارم سال جاری میلادی می‌تواند تأثیرگذار باشد. با پیشرفت استراتژی‌های بهسازی کسب و کار بر طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، کمپانی مذکور به دنبال محکم‌تر نمودن پایه‌های خود در بازار تلفن‌های همراه هوشمند و کسب قدرت فراتر در آن می‌باشد. علاوه بر اطلاعات فوق، کمپانی LG اظهار داشته است که میزان هدر رفت سرمایه خود در صورت عدم وجود تلفن‌های همراه میان رده ممکن است بیشتر بوده باشد.

تلفن همراه هوشمند LG V40

کمپانی LG اولین فعال حاضر در عرصه تلفن‌های همراه هوشمند به شمار نمی‌رود که بخشی از سرمایه خود از دست داده، زیرا این موضوع پیشتر برای دیگر کمپانی‌های همچون سونی و HTC نیز رخ داده و برخی به‌صورت کامل از بازار رقابت خارج شده‌اند.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید